Ik wil de nuna pepp buggy kopen, maar aangezien ie vrij duur is vraag ik me af wanneer de mazzeldagen altijd zijn? In welke maand ongeveer? Misschien kan ik dan beter even wachten. Scheelt toch een hoop geld.
yep in april en nu tot vrijdag nog steeds 15 procent korting bij prenatal met de code "koopavondkorting"
Je kan beter eerst bij andere winkels kijken. Prenatal is vaak wat nep met hun kortingen, als er nu iets 100 euro kost, kost het met de mazzeldagen ineens 115 euro, waar je dan 15 % korting op krijgt.
Als je iets koopt wat ze sowieso moeten bestellen is dit niet het geval! Ik heb een week van te voren gebeld wat de easywalker duo zou kostte en vergeleken met andere winkels en de van de prijs ging gewoon netjes de korting af!
het is altijd rond 22 april en rond 22 september en dan het hele weekend. voor zwangere vrouwen gaat de actie al in op de woensdagavond ervoor vanaf 17.00 uur. ik heb ook nooit gemerkt dat ze de prijzen ineens duurder maken. het is wel zo, dat ze soms bepaalde artikelen uitsluiten, meestal de wagen van bugaboo en stokke. hoewel de laatste keer deed bugaboo ook mee met de korting...