Opeens overvalt mij de onzekerheid. Vandaag hebben we een hele goede echo gehad op precies 13 weken. Alles zat erop en eraan en op de goede plek! Zelfs leek het ruggetje helemaal in orde te zijn. - ik slik medicijnen en er is een verhoogde kans op een open ruggetje- maar niks daarvan wees daarop. En toen kwam op het laatst de nekplooi meting. Super spannend en de zenuwen gierde gelijk door mijn lichaam. De nekplooi was 2.14mm. Ik was er heel relaxt onder en dacht dat is prima. Nu ben ik - heel dom- op internet gaan zoeken. Veel mensen vinden dat al best hoog. Terwijl alles onder de 3 mm toch gewoon goed is? Misschien vinden jullie het een overbodige vraag en maak ik me te veel zorgen, maar 2.14 mm is toch prima?
zoals je zegt onder de drie moet je u geen zorgen maken ... zelf geen ervaring want hier was het 1,1 mm
Idd onder de 3 moet je je geen zorgen maken, meer dan 3 mm zou kunnen duiden op... ga lekker genieten!
Je nekplooi is prima hoor zo! Hier was het 1,92 en de kansberekening was goed (ook met 13wk trouwens). De grens is idd 3mm maar eigenlijk is het pas zorgwekkend vanaf 3,5mm.
Hier was hij ook 2.1 ook op 13 weken en al m'n uitslagen waren toen "maximaal" 1 op 5000 dus goed. Gezonde zoon gekregen die nu een vrolijke peuter is
Dank je wel voor jullie reacties. Dat doet me dan toch weer goed! Op de één of andere manier ging ik toch twijfelen door al die dingen die ik gelezen had. Ik ga lekker genieten. En wat fijn trouwens dat bij jullie alles goed was!
Nekplooi zegt niet alles. Bij sommige is deze tegen de grens en er is niks en bij andere is deze dun en blijkt er met 20 weken wel wat te zijn. Het blijft koffie dik kijken. Ik snap je zorgen hoor, maar laat het varen. Je hebt er toch geen invloed meer op. Ga van het beste uit
Nekplooi heeft ook niks te maken met een open rug. En een ernstige open rug zou rond de 13 weken gezien kunnen worden maar eigenlijk pas met 19 weken. Lekker genieten, goed is goed toch
Nekplooi heeft helemaal niks met de open rug te maken. Die twee dingen staan los van elkaar. De gene die de echo maakte zag dat er op de rug mooi de huid was gesloten, voor zover ze kon zien natuurlijk. Maar dat heeft nogmaals niks met mijn vraag over de nekplooi te maken.
Ik had 2,3 mm ook precies met 13 weken. Dat werd als "keurig" gezien. en we hebben dan ook een compleet gezonde zoon gekregen. Volgens mij is 2,14 dus meer dan keurig