Hoi beste lezers, Ik ben momenteel bezig met m'n 2e ICSI-behandeling, in Istanbul... Ik ben ongeveer een week na mijn menstruatie begonnen met het spuiten van Puregon.. En vandaag de tp gehad... Nou zou ik eigenlijk a.s. Maandag ongesteld moeten worden... Wat zal er nu gaan gebeuren? ik kan me voorstellen dat m'n menstruatie niet uitblijft omdat er (nog) te weinig HCG in m'n lijf zit...? En stel dat die menstruatie toch komt, dan betekend het toch niet gelijk dat deze poging niet gelukt is? Zou m'n embryo niet wegspoelen dan? Ik hoop dat jullie me helpen, wordt er een beetje zenuwachtig van Groetjes Femke
Je nod is afhankelijk van wanneer je eisprong/punctie was. Wanneer was je punctie? Is je punctie nu later dan normaal je ei zou zijn dan schuift je nod ook op.
Hoi, Mijn punctie was afgelopen maandag.... 36 uur van tevoren de ovitrelle gebruikt... Punctie was idd een week later dan m'n "eigen eisprong"...? Denk jij dat deze zoiezo uitblijft?
Je nod valt ongeveer 14 dagen na je punctie. Je hebt nu hormonen gebruikt dus je menstruatie zal maandag niet komen omdat dit geen natuurlijke cyclus is.
Je moet je oude cyclus vergeten, hoeveel dagen die duurde is nu niet meer van toepassing. Want je hebt nu geen eigen eisprong gehad, je kunt de punctie zien als je eisprong. Succes met de wachtweken!
Je punctie moet je als eisprong zien. Je kunt 10-18 dagen na de punctie/eisprong ongesteld worden. Het heeft dus niks meer met je eigen cyclus te maken. Succes!