Gisteren een topic dat we verder naar mooi weer wilde maar niet te ver. Nu zijn de plannen gewijzigd en rijden we gewoon naar Frankrijk. Montpellier is mooi weer, nu zitten we inmiddels al in de auto alleen mijn telefoon kan de site van Michelin niet aan om de tol te berekenen. Kan iemand dat voor mij doen? Hebben een benzine auto, middelgroot, en dan graag beide opties zoals route met Tol maar ook de route zonder Tol om te zien wat het verschil in km daar van is.. Alvast bedankt
Wij gingen naar st palais sur mer, bij royan, waren ongeveer 60 euro kwijt. Op anwb site staat de tol ook aangegeven volgens mij
Ik heb 1.80 aangehouden als benzineprijs omdat het langs de snelweg altijd duurder is...Het scheelt 50 euro als je tolwegen vermijdt en 50 kilometer in afstand. A31 A7 Met tol: 252.17 Met een Benzinevoertuig Tol 54.10 | Literprijs 198.07 Tijd 11.59 u waarvan 11.18 u op autowegen Afstand 1190 km waarvan 1159 km op autowegen A77 A75 Zonder tol: 203.44 Met een Benzinevoertuig Tol 0.00 | Literprijs 203.44 Tijd 16.05 u waarvan 07.26 u op autowegen Afstand 1214 km waarvan 736 km op autowegen Veel plezier!
Misschien heb je iets aan de france website Mappy.fr dat is de routeplanner van hier en geeft je ook de tol en benzine weer ... Genietttt