Hey allemaal, Ik ben vandaag 8 dagen over tijd en heb nog niet getest. Dit wou ik morgen graag gaan doen, want ik ben heel erg nieuwsgierig... Ik ben in februari gestopt met de pil en we hopen binnenkort zwanger te raken Dit zou dan mijn eerste zwangerschap worden, dus ik vind het heel spannend! Ik merk dat ik de laatste twee dagen slechter zie en ben ik soms duizelig hierdoor. Ook heb ik veel last van maagzuur, rommelende darmen en af en toe steekjes in mijn buik. Herkenbaar voor iemand? Wish me good luck
Ik heb vanmiddag helaas negatief getest Ben vandaag 9 dagen over tijd. Heb nog 1 testje over dus eind van de week nog een keer testen. Misschien te weinig HCG of ik word toch nog gewoon ongesteld... Spannend allemaal zeg... Bedankt nog voor het succes wensen, Muntje! Claudia, ik zie dat jij ook in februari gestopt bent met de pil en voor jullie eerste kindje gaan. Ik ben ook in februari gestopt, bij mij hetzelfde verhaal Jij ook heel veel succes!!
Spannend !! Sucses ink ben 1 dag overrijd en heb nog niet de moed bij elkaar om te testen!! Ik ben nooit aan de pil geweest dus weet niet hoe dat ontpillen is
Thanks Muis Als jij de pil nooit hebt gebruikt hoef je ook niet te ontpillen, dat is wel ideaal! Hopelijk test je gauw positief! Ik had gisteravond echt heel iniminie beetje bruinverlies en dacht dat ik snachts wel ongesteld zou worden, maar tot op heden nog helemaal niets. Ik denk dat ik het afwacht tot zondag met testen..
Eerst altijd op de dag af precies, maar sinds mijn vorige menstruatie niet meer. Vanmorgen helaas alsnog ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde maar weer...
hmm balen zeg. Zo ging het bij ook. Hoop dat het bij jou iets eenmaligs is. Bij mij was het het begin van het tot uitning komen van pcos. Succes komende ronde!