Spannend.. Eerste ronde na miskraam.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Niicci, 1 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Hoi dames,

Momenteel is het erg spannend, maar ook heel eng..
    17/4 was mijn Mirena verwijderd en 8/5 had ik weer mijn eerste echte menstruatie.
    Vervolgens testte ik op mijn verjaardag, 5/6 positief.
    Helemaal gelukkig!
    Tot 10/6, helaas een vroege miskraam...

Ik weet nu bijna zeker rond 20/6 mijn eisprong te hebben gehad, temp daling en eipijn.

Ik heb al een heel vaag streepje gehad op een kv 2v5 test, en ga zo nog een paar nieuwe halen, want kan toch niet meer wachten haha!
    Ik had nog ergens testen liggen maar zoonlief is ermee aan de wandel geweest haha.

Mijn symptomen zeggen mij opzich genoeg, maar we willen de bevestiging nog wel natuurlijk.
    - erg pijnlijke borsten
    - meer witte afscheiding
    - vermoeider
    - pijn in liezen
    - pijn onderrug
    - hoofdpijn
    - misselijk met vlagen
    - erg veel last van mijn darmen

Zijn er trouwens meer dames die het eng vonden na een miskraam? Bang dat het weer mis gaat?

Liefs

2. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    *steekt vinger op*, ja ik! Dit is de eerste ronde na de miskraam en vind het erg spannend! Heb best lang bloed verloren en nog geen eisprong gevoeld, dus we klussen vrolijk verder...

Je symptomen klinken erg hoopvol! Hopelijk ben en blijf je zwanger en is dit een mooie plakbeeb!

3. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Nicci wat spannend!! Hier 2de ronde na vmk en zit bijna bij mijn vruchtbare dagen dus moet nog wat langer wachten met testen.

Een lichte streep klinkt hoopvol! Maar zou ook van je eisprong kunnen zijn als die later plaats vind.... (hoop het niet voor je!!). Heb je een foto??

Succes!

4. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Ow en idd ook weer spannend of het goed zal gaan. Hier is het met 5 weken mis gegaan, ook erg vroeg dus. Maar dat termijn ben je gelukkig wel een keer voorbij, maar het zal hoe dan ook eng blijven of het goed gaat of niet.

Heb je al een witte test gehad na je miskraam trouwens? Dat dit niet nog hcg is van de miskraam?

5. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Heb ik een test die de weg kwijt is.. En urine is ook al weg..
    Komt amper een c streep.. En alleen heel vaag een teststreep.. Maar ik beschouw hem als fout, want de controlestreep is echt veeeeeel te licht..
    Dus maar even een dagje wachten..

@sanne: 3 dagen na miskraam was hij al wit :)

6. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Nicci ooooh wat spannend! En wat gek van de test... Heb je nog een foto van de lichte test? Misschien te veel gedrinken vanmorgen? "Fijn" dat je test alweer snel wit was. Echt balen hé als je net blij bent met een posi test dat het is mis gegaan :( Succes morgen! Of ha je een paar uur je plas ophouden nu?

7. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik was de eerste ronde na de vmk weer zwanger. En nee... ik was juist niet bang. Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik namelijk dat het niet goed zat vanaf dat ik wist dat ik zwanger was. Bij mijn 2e zwangerschap wist ik ook meteen dat het wel goed zat.

Juist nu bij mijn 3e zwangerschap ben ik wat banger... waarom weet ik niet. Alles is gewoon anders nu, mijn hele lijf werkt anders.

Maar goed... volgens mij zit mijn gevoel wel goed, want ik kan best op mezelf vertrouwen.
    Komt van de vmk wist ik, dat ik met de 2e zwangerschap een meid zou krijgen wist ik. Zelfs haar geboortedatum en lengte wist ik. Het is dat ik qua gewicht na teveel nadenken toch lager ben gaan zitten, anders zat ik daar ook akelig dichtbij.
    En nu? Ik denk aan een jongen.... de vmk was ook een jongen geloof ik sterk.

Dus veel succes.... het kan ook echt gewoon goed gaan! Hier hebben we 3 pogingen gedaan die 3 x in zwangerschap zijn geresulteerd. Dus houd moed, kan jou ook zomaar overkomen.

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Heb je vandaag nog getest?

9. Zonnebloem22

Zonnebloem22 Actief lid

24 mei 2013
    315
    0
    0
    huisvrouw
    drenthe
    Ik heb op 25-05 een miskraam gehad na een missed abortoir
    ik was toen 11 wkn zwanger,

en ben direct weer zwanger geworden !!
    nu dus ruim 5 weken alweer,

Ik durf nog niet goed blij te zijn,
    bang dat het hartje weer niet klopt..
    gelukkig mag je hier na een miskraam met 7 wkn de 1e echo
    dan weten we iig waar we aantoe zijn dan.

Ik hoop voor jou (en voor mezelf ;) )
    Dat het goed mag gaan !

10. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Nee nog niet weer, ik probeer te wachten tot later deze week en dan meteen een cb met indicator.
    Zit ik ook niet met vervelende streepjes haha!

11. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Indien ik zwanger ben krijg ik inderdaad ook bij 7 weken de eerste echo ivm miskraam.

Al weet ik het nog niet 100% zeker of het weer raak is, toch vind ik het ook weer spannend/eng.
    Elke keer als ik wat voel in mijn ondergoed ben ik bang voor bloed, maar tot nu toe alleen witte afscheiding.

Wel had ik weer een temperatuursdaling vanochtend, dus het is even afwachten..

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ohw spannend ;)
    Succes met wachten, ik zou er zelf denk ik wel moeite mee hebben om te wachten.

13. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Nee ik heb hem meteen weg gegooid haha. Anders blijf ik kijken en hopen dat hij nog "goed" wordt haha.

Ik heb nog niet weer getest. :)

14. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Heb ik ook wel hoor haha.
    Maar ml heeft alle testen op mijn verzoek verstopt.
    Heb alleen nog een predictor early die niet verstopt is, maar die gebruik ik niet ivm slechte verhalen haha.

15. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Bijzonder dat je zo op je gevoel kan afgaan.
    Ik had totaal niet het idee dat het "mis" was.

Wel had ik een sterk voorgevoel dat het een meisje zou worden, maar dat gaan we helaas nooit weten.
    Bij mijn zoontje had ik ook een voorgevoel dat het een jongetje werd, dat klopte wel haha!

16. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik zal voor je duimen, Nicci! De symptomen zijn wel erg positief volgens mij, nu nog hopen op een positieve test! Veel succes!!

17. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Vandaag een mooi licht roze streep op een kv test.
    De vorige van vorige week is wel een foutieve geweest dus, maar ik vond die ook al erg vroeg voor een posi test.

Ik had nl toch 's avonds een predictor early gedaan, was toch wel benieuwd naar die test en had een roze streepje, dus ik kon nu niet meer wachten tot vrijdag haha!

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Wat mooi zeg! Wanneer is je NOD?

19. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Weet ik niet precies helaas, ik heb geen ovulatietesten gebruikt dus weet niet 100% zeker wanneer mijn ei is geweest..

Deel Deze Pagina