Symptomen 4 dagen na bevruchting?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Berry, Jun 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Berry

Berry Nieuw lid

Jun 30, 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Mijn vriendin heeft sinds gisteren last van een aantal dingen o.a. bloedverlies tijdens het afvegen (lichtrose en bruin) dit is heel weinig en ook alleen tijdens het afvegen.
    Dit was gisteren het geval en vanmorgen een keer daarna niet meer, sinds een uur of 2 witte afscheiding. Ook af en toe last van buikpijn, veel plassen(wel pijnlijk).

Kan dit te maken hebben met een eventuele zwangerschap en zijn dit voorsymptomen of heeft dit helaas er niks mee te maken?

Alvast bedankt.

Groetjes,

Berry

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Pijnlijk plassen klinkt als blaasontsteking, dit kan ook buikpijn veroorzaken.
    Het lijkt me wat vroeg om nu al dingen te voelen, maar er zijn vrouwen die dit wel hadden.
    Ik hoop op het mooiste:)

3. Berry

Berry Nieuw lid

Jun 30, 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas!

De pijn is al stukken minder vandaag dat wel.
    Hogelijk is er toch iets anders bezig en krijgeb we snel goed nieuws!

4. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    4 dagen na eventuele bevruchting is veel te vroeg.
    Gemiddeld doet een bevruchte eicel er al minimaal 5 dagen over om de baarmoeder te bereiken.
    Tussen dag 5 en 7 zal er een innesteling kunnen plaats vinden.
    Sommige vrouwen merken daar iets van en sommige niet.

Succes en hopelijk snel zwanger.

5. Berry

Berry Nieuw lid

Jun 30, 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Me vriendin is naar de dokter geweest, in eerste instantie konden ze geen blaasontsteking constateren. Ze hebben een kweekje genomen en deze verder onderzocht nu blijkt dat er toch een lichte blaasontsteking aanwezig is.

De dokter zelf zegt wel dat deze symptomen ook veel weg hebben van een beginnende zwangerschap. Zoals jullie zeggen is dit veel te vroeg en dat zegt de dokter ook vandaar dat die geen zwangerschaptest heeft gedaan. Hij sluit het niet uit en adviseerd wel over 2 weken een test te doen omdat hij toch wel een vermoeden heeft alleen wilt hij daar geen uitspraak overdoen.

Vandaag is er weer wat erbij gekomen... hevige pijn in de onderrug en blauwe aders op de borsten dit was vanmorgen nog niet het geval bij me vrienden en dat viel me zojuist meteen op... met googlen kom ik meteen terecht bij zwangerschap..

Is er dan toch nog hoop?

6. ClaudiaZ

ClaudiaZ Actief lid

Mar 5, 2013
    276
    0
    0
    Flevoland
    Er is altijd hoop, maar er is maar 1 manier om er achter te komen en dat is afwachten en testen :)

Good luck, ik hoop op het beste voor jullie!

Share This Page