Toch nog effe laten weten hoe het afgelopen is. Op woensdag 15-12-10 is onze zoon geboren. het was een zeer zware bevalling met uiteindelijk een spoedkeizersnee. Het hele verhaal zet ik nog weleens als ik er aan toe ben bij de bevallingsverhalen. Waar het op neer komt is dat er veel inschattings fouten zijn gemaakt waardoor onze kleine vent nu nog in het ziekenhuis ligt. gelukkig gaat het steeds beter en zal hij binnenkort waarschijnlijk ook naar huis komen. alleen wrang omdat hij voor de bevalling niks mankeerde en nu al van alles heeft meegemaakt in zijn jonge leven door fouten van de artsen. Nu dat het beter gaat begin ik pas echt te genieten en natuurlijk ben ik super trots op onze stoere vent wat echt een vechter is.
Jeetje wat naar dat het zo gelopen is. Doe rustig aan. Geniet van je zoon ( hoe heet hij ? ) en hoop dat hij snel bij jullie thuis is. En natuurlijk gefeliciteerd !
zijn naam is Robbie en hij was bij de geboorte 52 cm en 3805 gram. heb nog last van zwangerschapsdementie