Vloeien....

Discussie in 'De bevalling' gestart door megacarls, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. megacarls

megacarls Niet meer actief

Even een vraagje,

Bij mijn eerste heb ik het nooit bijgehouden. Maar in mijn herinnering vloeide ik toen vrij kort, en was ik er met een week of 3 uiterlijk echt wel klaar mee.
    Bij onze tweede vloeide ik 4 weken. Baan daaruit werd ik meteen ongesteld en daarna was het klaar.

Inmiddels ben ik 4 weken terug bevallen van onze derde. Ik geef nu borstvoeding (eerste ook, tweede niet), ik vloei nog steeds! Voor mijn gevoel is het erg lang! Het wordt ook steeds langer, is dat logisch? Hoe was dat bij jullie?

2. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Ik vloeide bij zowel de oudste als de jongste 6 weken! Heel lang vond ik...de laatste week niet echt vloeien maar meer donkere afscheiding ( he lekker praatje weer) .... Dus ik deed er wel echt lang over, ik hoop dat het na deze bevalling wat sneller over is!

3. leutjj

leutjj Niet meer actief

Ik ben woensdag net bevallen, vloei natuurlijk nu nog, mij is verteld dat het wel tot 6 week kan duren. Natuurlijk per persoo verschillend

4. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    Heb meer dan 6 weken gevloeid, uiteindelijk na laten kijken.. Zat geen restje placenta. Gynaecoloog raadde aan met de pil te beginnen en toen stopte het binnen een week:)

5. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    nee hoor, is niet lang. kan wel 6-8 weken duren. het heeft in ieder geval niets met de bv te maken :). als je stras op na controle gaat en j voeit nog, dan gewoon ven navragen bij de verloskundige/gyn

6. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Hier 1e x zo'n 5 weken gevloeid, wel heel heftig (misschien omdat het een 2ling was)
    Bij de 2e zo'n 4 weken, 1e week heel heftig, daarna veel minder..........

Deel Deze Pagina