Voorwerk ofzo?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Miranti, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Tja, net als alle anderen zit ik te wachten natuurlijk.. En ik ben het zoooo zat haha. ;)

Ik heb sinds maandag steeds wat meer krampjes in onderbuik en pijntjes in rug, en soms een wat spierpijnachtig gevoel in de rest vd buik. Ik verloor al veel afscheiding, maar sinds gisteren is dit nog meer geworden en lijken het steeds klodders..

Iemand hier bekend mee? Zou het kunnen dat het er nu echt aan zit te komen of kan ik hier dus ook prima nog bijna 3 weken mee lopen zeg maar ( dat antwoord verwacht ik eigenlijk wel haha, maar toch hou je hoop he :))..

2. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    het kan zijn dat je bezig bent je slijmprop te verliezen dat kan in stukjes gaan

3. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik verloor mijn slijmprop en een paar uur later begon bij mij de weeen dus wie weet

4. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Maar moet dat niet wat dikker en stugger zijn? Het zijn geen draden of slierten ofzo, maar gewoon van die dunne klodders.. Maar gewoon echt meer dan ik hiervoor had zeg maar

5. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Iemand nog wat te zeggen op mijn post?? =)

6. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Kan zijn dat je baarmoedermond aan het verweken is en dat je daardoor wat dikker slijm verliest. Dit is nog niet de slijmprop en ja valt weinig over te zeggen.

De een gaat direct bevallen en de andere is aan het bevallen en DAN pas verweekt de Baarmoedermond en dan heb je nog de variant die de VK opbelt dat de bevalling WAARSCHIJNLIJK is begonnen en de vk al 3 cm constateert zonder dat ze er moeite voor hoeft te doen. Er zijn zat vrouwen die al sinds de 30 weken met ontsluiting rondlopen zonder dat het iets doet... Dan is de baarmoedermond allang verweekt.

dus GEEEEEN idee haha wist ik het maar want ik heb niet kunnen slapen van de harde pijnlijke buiken en vandaag ook maar ze zetten niet door. Heb ook al 3 weken af en aan harde pijnlijke buiken zonder dat het doorzet. Begin het zooo zat te worden...

7. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Haha nee precies. Zo irritant eigenlijk dat je het gewoon niet weet!

Wat ik ook irritant vind is dat ik nu al paar uur aanhoudende menstruatie achtige kramp heb, gaat niet echt weg en wordt af en toe iets erger. En dan lijkt het ook heel warm te worden ofzo in onderbuik. Echt pijn doet het niet

8. k84

k84 Actief lid

1 nov 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    waarom bel je niet even naar de verloskundige? Zou goed het echte werk kunnen zijn toch? Hoe gaat het nu met je?

9. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Toen ik ging staan net om in de keuken wat te pakken werd het weer minder. Zal wel niks zijn denk ik..

Deel Deze Pagina