Hou het gewoon even in je achterhoofd. Mijn gyn had het erover dat ik waarschijnlijk gezinshulp kon aanvragen. (ik wordt geopereerd aan verzakking) Ik kan ook wel veel beroep op mijn schoonvader doen wb de kinderen, maar toch....hier in huis gaat ook alles gewoon door en al zou ik maar 1x in de week 2 uurtjes iemand hebben die alles gewoon even doet, dat scheelt al enorm. Dan maar iets minder spik en span, als het maar leefbaar blijft. Want mijn man werkt uiteraard ook fulltime, doet dan alle boodschappen wel etc, hij moet dan ook de kinderen douchen en aankleden etc. En dat is best lastig als ik in het begin niks mag.
Hemeltjelief wat heftig meid.....Hadden ze er maar een medicijn voor! Heel veel sterkte en een spoedig herstel gewenst!!
Wat ongelofelijk naar voor je! Wat zal jij een pijn kennen.. Ik wens je heel veel sterkte en toch een heel goed herstel!
Na uiteindelijk een manier gevonden te hebben hoe ik kon slapen zonder al te veel druk op de pijnlijke plek zeg maar heb ik toch nog redelijk kunnen slapen. Nu dus al wakker en het klinkt heel sneu maar ik mag geen koffie! Ja klinkt heel erg maar ik ben echt een koffiefanaat eerste klas en mag dus nu geen kopje koffie. Ook gieren de zenuwen een beetje door mijn lijf hoe vaak ik deze operatie ook heb gehad en hoe vaak hij ook goed is gegaan iedere keer maak ik mij er druk om. En nu wachten tot 10:00 uur en hopen dat er een OK vrij is zodat ik ook weer snel thuis ben bij mijn kinderen. Man gaat mee met mij en opa en oma komen op de kinderen passen.
Heel veel sterkte !! Ik weet helaas wat het is... Heb dan geen huidziekte (wat ik weet) maar wel al paar keer geopereerd aan die vervelende abcessen ze komen ook altijd terug helaas en ook nog eens op andere plekken... En het doet gewoon auw !! Beterschap voor straks en veel succes...
Dank iedereen! Nog anderhalf uur en dan mag ik. Zit nu nog maar even heerlijk te genieten van mijn kinderen en zo een bakje koffie voor man zetten!