Nou ik ben er wat ik nu weet is het rustig op de OK (spoedgevallen gaan natuurlijk altijd voor) dus ik hoop dat ik niet te lang hoef te wachten en ik vanmiddag weer lekker bij man en kinderen ben
Nou ik lig en rond 12 uur word ik geopereerd. Net man gedag gezegd zodat hij terug kan naar de kinderen en ik maar even mijn tijd doden hier. Dus weet er iemand nog een goeie mop?
Geen mop, maar heb je het topic loedermoeders al gelezen? Of antwoorden op basis van topictitel? Is erg vermakelijk. Succes zometeen
Ik weet niet waar je van houdt maar Google eens op 'Grappigste whatsapp gesprekken' ' philosopher dinosaur' ' bad luck brian' Heel veel succes zometeen! Wat een k**ziekte
Nou ik ben er weer. Kreeg ipv algehele narcose een ruggenprik dus ben in ieder geval nuchter (oké behalve dan de morfine) nu wachten tot alles weer werkt qua benen en dan weer lekker naar huis! Het gat is wat ik hoorde tamelijk groot en hoe fijn die ruggenprik ook is de geur van je eigen verbrande huid is toch echt een stuk minder. Ik zei al tegen mijn man ik weet nu hoe gebakken Wachtend ruikt Wondzorg kan pas na het weekend geregeld worden helaas dus ik moet het 2 dagen zelf doen en vragen of mijn man de wond wilt verbinden en daarna gaan we kijken wat ik nog kan zelf zeg maar. Thuiszorg heb ik hier wel even laten vallen ook omdat ik dus morfine krijg 2x per dag langwerkende, 2x per dag kortwerkende en daar kan je op reageren maar dit word niet gezien als noodzakelijk dus eerst maar kijken of alles werkt zo zonder wondzorg.
Net bekeken door de verpleegkundige en het gat is zo groot als een rijksdaalder! Dat valt mij zo mee! Daar kan ik mee leven! Yeahh! Ben zo blij! Hier kan ik echt mee leven!