Sterkte meid.weet hoe het is te moeten functioneren met veel pijn medicatie. Je wordt geleeft. Slikte zelf op Den duur 90mg morfine, tramadol, 8 paracetamol, lyrica en daarnaast nog 150mg amitriptaline en naproxen. Nu enkel nog tramadol, naproxen en amitriptaline. Ben er nu aan gewent zover het gaat maar blijft soms lastig nadenken met al die troep terwijl mijn rekenen nu van levensbelang is met diabetes van zoontje en wel voor hem moet zorgen als man is werken omdat niemand de zorg verder op zich kan nemen. Hoop dan ook dat ik niet meer opgenomen hoef te worden ( rug is onlangs vast gezet na 2 eerdere rug operaties). Ken persoonlijk iemand van dicht bij met zon soort huid ziekte als jij beschrijft. Erg heftig hoor ;( en lijkt mijn verschrikkelijk. Heel veel sterkte en beterschap
Oef jij hebt ook al een heel lijstje aan medicatie! Ik hoef het gelukkig maar een week hooguit 2 weken te nemen tot de zenuwen niet meer bloot liggen. Nu net de kortwerkende morfine ingenomen en daarna mag ik gaan spoelen voor het eerst (die is altijd het engst) dan weet ik ook hoeveel pijn het gaat doen. Daar zie ik dan echt tegenop en kan daar dan ook echt om janken. De zenuwen gieren dan door mijn keel en ik weet gewoon dat ik goed moet spoelen want als ik dat niet doe dan is een vervolg operatie onvermijdelijk!
Pfff wat een vreselijke ziekte. Wel fijn dat de grootte je dit keer meeviel. Heeeeel veel sterkte de komende tijd!
Het klinkt als hidradenitis supperativa... Ook een huidziekten die abcessen en fistels maakt. Gelukkig is de wond niet zo groot, nog steeds wel vervelend. Sterkte met het herstel! Hoop dat je snel weer voor je kindjes kan zorgen
heb even gelezen, gelukkig "valt het mee" (vind ik niet, maar kan me voor jou wel voorstellen) Ik wens je een voorspoedig herstel!
Ja dat kan ik mij voorstellen maar deze is zo groot als een rijksdaalder en hebben ze oppervlakkig gemaakt (hopelijk wel goed schoon) maar had net de morfine genomen en spoelen ging gewoon pijnloos en daar ben ik al zo blij om! Ik heb verdorie meer pijn aan de ruggenprik! echt ontzettende rugpijn die naar voren doortrekt haha
oh wat fijn dat het spoelen pijnloos ging! Ja hier is de keuze bij operatie ook een ruggenprik of volledige narcose. Ik kies voor de laatste, ik wil ECHT geen ruggenprik Laat mij maar snurken
Zei ik vandaag ook tegen die anesthesist die dus de ruggenprik zette dat geniet hun voorkeur. Meneer u ontneemt mij dus nu de kans om 1x te slapen zonder dat mijn kinderen mij wakker maken? Dat vind ik nou niet zo aardig! Maar ik word altijd super melig van dit soort dingen (vooral niet laten zien hoe bang je bent) dus het was dikke pret in het ziekenhuis. Ja zegt die vrouw u zit wel onder de littekens he gossie wat erg! Dus ik antwoord "ach het is toch nooit mijn bedoeling geweest om in volwassen films te gaan spelen hoor" kreeg meteen een waarschuwende blik van man waarom geen idee maar zij snapte de humor niet helaas
hahahaha, zie het helemaal voor me! Hier zei de gyn dat ook, ruggenprik verdiend de voorkeur. Dan kan wel zo zijn, maar ik ben als de dood voor een ruggenprik. Je hoort er niets meer van, maar 20 jaar geleden gebeurde het regelmatig dat hij verkeerd gezet werd, waarna mensen jarenlang rugpijn bleven houden en sommige invalide...Dus nee, ik wil volledige narcose. Ook al ben ik na mijn narcose 2 jaar geleden erg vergeetachtig en niet helemaal mezelf geweest. Maar ik weet niet zeker of dat van de narcose was of door de omstandigheden.
Ja ik merkte het ineens vandaag op nu heb ik ook een hele holle rug en kan echt niet mijn rug bol maken dus ik werd echt dubbelgevouwen maar 4 uur na de prik dus ineens felle rugpijn alsof er een wervel recht moet gezet worden zeg maar dat als je je rug strekt ineens knak hoort en je denkt hehe eindelijk zit hij weer recht! Ik ga het even aankijken maar als de pijn blijft bel ik maandag wel de chirurg op! Niet dat hun er veel aan kunnen veranderen want heb nu de morfine en dergelijke genomen maar die rug blijf ik erdoorheen voelen. Ik hoop maar dat het gewoon spierpijn is. Tja die humor ik ben op mijn best met zenuwen vragen ze naar een tweede contactpersoon (man zit naast mij) dus ik zeg kan nu moeilijk mijn minnaar benoemen he! Verpleegster schiet in de lach en zegt "doen we wel als je man weg is oke " ik hou van dat soort humor kan er ook niets aandoen ik word dan gewoon heel flauw van de spanning rondom de operatie.ach we hebben hem weer overleefd en hopelijk ben ik er weer een tijd vanaf.
Shit dit is volgens mij niet goed! De wond doet helemaal geen piijn! Beter zou je denken maar in dit geval dus niet. Dat zou betekenen dat de wond waarschijnlijk alweer dicht zit. Zo even de wond verpleegkundige afwachten maar totaal geen pijn bij het spoelen wijst er al wel op dat hij dicht gegaan is en bij deze wond moet hij heel langzaam dichtgaan omdat anders al het vuil er niet uit kan. En als hij dicht is betekend het weer onder het mes om hem open te laten maken. Ik hoop zo dat dat niet het geval is! En dat ik verkeerd gespoeld heb maar ik ben er bang voor!