Ik heb gebeld naar studio 9 months en we mogen morgen voor de geslachtsbepaling gaan om 15u45 en 27 december om 16u voor de 3D en 4D. Ik hoop dat het morgen nog steeds een jongetje is! Wie weet! Daarvan krijgen we denk ik 1 foto mee met het geslacht op. We krijgen bij de 3D en 4D 6 foto's en een dvd mee. We mogen ook een muziek cd meebrengen en dan zetten ze de liedjes dat we willen op de dvd. Ik kijk er echt naar uit! De 3D en 4D is wel nog lang wachten maar het is dan wel een mooi kerstkado! Iemand ervaring met studio 9months in Gent?
hoi hoi ik heb je een pb gestuurt maar vraag het hier nog maar is hoeveel weken was je zwanger toen ze het konden zien dat je een knulletje zou gaan krijgen wij hebben zelf volgende week een echo als ik 17 weken zwanger ben en vroeg me af of ze het al konden zien liefs diana
Het was super! Het is dus overduidelijk een mannetje! We zagen de balletjes en het piemeltje. Echt een aanrader, die mevrouw was super vriendelijk. We hebben ons kleintje goed kunnen zien. Voor ons was er een grote LCD tv waarop we alles konden volgen. Dus echt heel duidelijk! Super schattig. @Diana; je hebt al een pb terug!