Morgen mijn eerste echo....ik vind het ontzettend spannend. De zenuwen gieren niet alleen door mijn lijf maar door het hele huis Het lijkt wel of iedereen hier al eens een miskraam heeft gehad (of ligt dit aan mij?!) Wij willen dit kindje zo graag en kijken er al een paar jaar naar uit. Genieten gaat echt nog niet ben veel te bang dat het mis gaat. Ochja maar hopen op goed nieuws morgen. Moest het gewoon even kwijt
Nee dat ligt niet aan jou, maar aan het feit dat mensen juist als er iets mis is gegaan hier komen. Ook het feit dat de meeste mensen die hier komen er zoveel mee bezig zijn ook heel vroeg testen en het nu eenmaal zo is dat hewt in een vroeg stadium sneller mis gaat. Maaaaar de meeste zwangerschappen gaan gewoon goed en daarom moet jij nu juist lekker genieten van je zwangerschap! Ik hoop dat je een fijne zwangerschap hebt en morgen een mooie echo! laat je een foto hier zien???
+1 Het zit vaker wel goed, dan niet goed. Hoewel ik het ook nog wel spannend vind hoor Volgende week hoop ik ook een hartje te zien...
Bedankt voor jullie reactie dames, doet me echt wel goed Ben nogal een stresskip die voordat er iets aan de hand is op ieder scenario al een oplossing heeft bedacht Wil zo graag zwanger worden en ken bijna alleen maar mensen die na 1 maand (of 2/3) zwanger zijn en maar 1 vriendin heeft een mk gehad, maar nu gelukkig alweer 2 gezonde boys. Wij hebben lang moeten wachten door omstandigheden en dan nu na 1 jaar gestopt met de pil eindelijk zwanger Het gaat gewoon goed komen en morgen hoop ik een mooie echt te mogen plaatsen
Daar is hij of zij dan Hartje klopte prima en over 2 weken mogen we alweer terug. Voelt nog een beetje onwerkelijk nadat we in maart het nieuws kregen dat we 3 maanden later aan IVF konden beginnen en het toen toch beter bleek te zijn en nog 3 maanden moesten wachten en nu zijn we zwanger?! Het is ons gegund en die kleine is ontzettend gewenst en welkom dus ga proberen om er van te genieten Bedankt allemaal!