Is er op de onderstaande echo foto een NUB aanwezig/zichtbaar? En wat zouden jullie voorspelling zijn? Echo foto is van 12w2d.
Met dit termijn hebben zowel jongetjes als meisjes uitwendige geslachtorganen. Het enige verschil is dat bij een jongetje het geslachtsorgaan richting de buik staat en bij een meisje richting de benen, dus met het lichaam mee. Maar bij beide lijkt het op een piemeltje. Ik kan het op deze foto niet goed zien.
Dat uitwendig geslachtsorgaan waar jij het over hebt heet de nub (vandaar dat ts hier om vraagt). Ik weet niet hoe je bij de standen komt maar dat klopt niet. Het gaat om de stand vd nub ten opzichte van de ruggegraat waaraan je kan zien of het een meisje of jongen is. Parallel of iet naar onderen wijzend is een meisje. Omhoog wijzend (ca.30 graden of hoger) is een jongen. Hier wijst hij al omhoog dus een jongen.
@rammetje. Vandaag heb je weer een echo zie ik.... plaats je die ook nog.. ben benieuwd wat de nub hierop zegt
Ik weet niet of ik vandaag weer een echo krijg of dat het alleen consult bij de vk is. Ik hoop natuurlijk op een echo
Nou blijkbaar is er geen twijfel over mogelijk Helaas nog 6wkn wachten tot de echo dat we hopelijk het zeker weten! Thnx voor het kijken!
Pfff nog 5wkn wachten. En ik ben zooooo benieuwd of jullie het ALLEMAAL goed hebben. Hahaha niemand die het amdere geslacht heeft genoemd... Ook op een engelse site allemaal jongen... Maar toch op me werk zeggen ze meisje (zonder NUB te hebben gezien) waarschijnlijk ook wel op de gok?!?! Hahahha