wie had ook een onduidelijke 6 - 7 weken echo?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door miepens, 15 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Hallo allemaal,

Mijn gevoel zegt nog steeds dat mijn zwangerschap goed zit, maar de echo van vanmiddag was niet duidelijk

ik zou nu 6w4dagen zijn. De vruchtzak was wel gegroeid t.o.v. vorige week, maar het vruchtje zelf was niet duidelijk zichtbaar. we zijn zelfs naar een ander apparaat gemoeten om iets meer te kunnen zien.

Er leek wel iets pulserends (zoals bijvoorbeeld een hartje) te zitten, maar het vruchtje zelf leek zo dicht tegen de baarmoeder wand aan te zitten.

Wie had ook rond deze termijn een onduidelijke echo en hoe is die zwangerschap verlopen?

2. Angie86

Angie86 Actief lid

19 okt 2012
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb je een uitwendige of inwendige echo gehad? Dat wil ook wel eens veel verschil maken

3. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Het waren beide inwendige echo's.

4. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Mijn echo van 6+4 was ook niet zo duidelijk als van mijn vorige kindjes, het vruchtje zat heel dicht tegen de bm wand aan maar we zagen wel wat flikkeren. Ik maakte me toen ook een beetje zorgen maar zoals je ziet is het helemaal goed gekomen! :)

5. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Dankjewel voor je berichtje. Ik weet ook dat ik niet meer kan doen dan afwachten. Succes met jouw zwangerschap!

6. Kris2012

Kris2012 Lid

15 okt 2012
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees mee.. vandaag echo gehad zat ook dicht bij baarmoederwand en weet niet zeker of er een kloppend hartje zichtbaar is omdat er veel bewegingen waren bij de baarmoeder waardoor het " kloppen" misleidend kon zijn? Geen idee wat ze bedoelde.. k ben 6 weken en 3 dagen en het was ong. 6.9 mm.. succes!

7. belle77

belle77 Lid

16 aug 2013
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik afgelopen woensdag echo gehad. ik dacht ruim zeven weken te zijn, maar vruchtje was ongeveer 6 weken. Wel sterk kloppend hartje, dat werd echt benadrukt. Gynaecoloog was ook niet zo negatief als ik hoor. Zij had het over meetverschillen en zeer gevoelige testen tegenwoordig. Ik ben verschrikkelijk onzeker nu, aangezien ik hiervoor 3 missed abortions heb gehad, vrees ik zo dat dit ook verkeerd gaat. De vorige keren had ik bij de eerste echo ruim anderhalve week of twee weken achterstand en (nog) geen (sterk) hartje. Ik heb op dag 29 van cyclus getest. Mijn vorig cyclus was 42 (!) dagen, dus helemaal duidelijk is het niet. Oja, op dag 27 lichtroze afscheiding, ik dacht dat menstruatie was begonnen, maar niet dus. Is dat een innestelingsbloeding geweest en zo ja, is dat dan een late innesteling? Of ben ik nu alleen maar in mijn voordeel aan het rekenen?

Wie herkent dit?

8. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Ik wil even laten weten dat ik vandaag toch een goede echo had. Het vruchtje was nu duidelijk zichtbaar en had een mooi kloppend hartje. Ik ben nu 7w4d en ze kwam nu uit op 6w6d. Maar volgens haar is het feit dat alles nu in die week tijd zoveel gegroeid is veel meer zeggend (in combinatie met hartje) dan nu de grootte van het vruchtje. Elke pixel kan alweer een dag schelen.

Volgende week mag ik nog een keer terug.

9. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Belle, wanneer heb jij je volgende echo?

10. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Wat fijn! Gefeliciteerd :)

11. CreaBea87

CreaBea87 Actief lid

5 jun 2013
    230
    0
    0
    Gefeliciteerd! Wat fijn dat je volgende week alweer mag kijken. Wij morgen over een week ook weer......erg spannend :)

Deel Deze Pagina