Binnen nu en een week krijg ik de uitnodigings brief van het Elisabeth zh om het IVF traject te gaan starten. Nu valt mij alleen op dat ik hier weinig over Tilburg tegen kom, als ik aan het snuffelen ben. Heeft iemand hier miss ervaring??? Gr Debby
Ik heb alleen t lab gedeelte en tp in Tilburg gehad, dus aan mij zal je niet veel hebben denk ik. Maar ik vond de zusters met de tp daar erg lief, en heel persoonlijk.
Hier dezelfde ervaring als brabbel Voor de tp en het lab in Tilburg. Rest in Breda! Vond het ook lieve mensen hoor. Haha.
Maar dit vind ik ook belangrijk en fijn om te horen. Qua slagingen geloof ik ook wel dat het er goed uit zag. Nou en nu afwachten of er ergens nog meer reacties vandaan komen. Thnx meiden
Ik weet dat er best wat meiden hier in Tilburg lopen. Dus er zullen er vast nog een paar komen melden
Hoi Debby, Ik en mijn partner hebben in Tilburg gelopen van A tot Z. Ik ben bij de eerste ICSI-poging zwanger geraakt en vorig jaar bevallen van een prachtige, lieve zoon. Alle medewerkers (van verpleegster tot arts) van het ziekenhuis vond ik erg lief, geïnteresseerd en bekwaam. Ik hoop je hiermee een hart onder de riem te kunnen steken want ik weet dat het een spannende tijd is. liefs
Hey Terri, dank je wel voor je reactie. Erg fijn om te horen van je. Ik zit er alleen een beetje mee dat ik nog steeds geen brief heb ontvangen voor de intake. Het gesprek waar uit de aanvraag is verstuurd is inmiddels alweer 2 weken geleden. Duurde dat bij jullie ook even? Knuff
Hoi debby, Ook wij hebben het hele traject in het EZ in Tilburg doorlopen. En na de eerste icsi poging zwanger! Vond het ook hele fijne mensen allemaal, iedereen even meelevend en vol begrip. Wil je heel veel sterkte en succes wensen en als je vragen hebt, mail gerust hoor! Liefs, Dees
Hoi Debby, Ik kan mij niet herinneren dat wij per post uitgenodigd werden. Ik heb telefonisch de eerste afspraak gemaakt en toen wij daar kwamen is het balletje gewoon verder gaan rollen. Dan krijg je nog zo'n afspraak met de verpleegkundige enzo hoe je moet prikken. Verder moet je dan toch gewoon op de eerste dag van je cyclus bellen ivm het plannen van de overige afspraken? Anders bel je toch gewoon even? Wachten is een drama, ik weet het. X
Nou meiden de afspraak staat...18-4 mogen we komen. Ik moet een lijstje mee nemen van me laatste 6 menstruaties, wanneer me moeder het laatst haar periode heeft gehad. En ook de inschrijving moet ik nog terug sturen. Gisteren ben ik ongesteld geworden, de afspraak ik over 4 weken dus het zal zoiezo nog 3 maanden duren eer dat we mogen starten denk ik. Spuit uitleg, tjah ik spuit al 2 maanden puregon en 5 x pregnyll dus qua spuiten weet ik gelukkig al voldoende door de IUI's. Waar ik wel van baal is dat ik het intake niet alleen kon doen. Mijn vriend zit namelijk bij de luchtmacht in opleiding voor 4 maanden en kan eigenlijk geen vrij krijgen dus ik hoop dat de afspraak door kan gaan. Knuff