Hallo ik ga een nieuwe meubelset aanschaffen en ik zoek er eentje met afgeronde hoeken ivm onze kleintjes. Dat vind ik wel zo veilig. weet iemand waar ik deze kan vinden. De meeste meubelzaken hebben ze alleen met die (vrij scherpe) hoeken. groetjes
In de jaren 50 en 80 Toen was het ook echt in de mode. Maar goed daar heb je nu niks aan Ik vond dit: Hoektafel Faro | Molenaar Meubelen Of misschien laten maken?
Thijmen vond die dingen toen zeer interessant om mee te spelen Uiteindelijk hebben we het maar zo gelaten. De kans dat ze precies op die punt vallen is erg klein, er zijn veel makkelijkere manieren om te vallen
Ja precies! Ik zou echt niet speciaal meubels kopen met afgeronde hoeken voor die paar jaar dat ze klein zijn en daarop moeten letten Die hoekjes kosten nog geen 5 voor al je meubels, werkte hier perfect
Nou inderdaad. Wij hebben ook van die hoekbeschermers rond de tafel, maar Aiden viel juist steeds op de brede rand van de tafel (tand door de lip). Dan zou je dus de hele tafel eigenlijk moeten behangen met die dingen.......
hahaha ik moest om je lachen. Ja ik vond die hoekbeschermers niet zo handig. Kennis van mij heeft een set gehaald met die afgeronde hoeken. mooie set en gewoon veilig. Maar die meubelzaak had die set helaas niet meer.