echo op dvd

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by laura1989, Jan 17, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. laura1989

laura1989 Actief lid

Dec 26, 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Wie weet vanaf wanneer je een echo op dvd kan laten zetten?
    Ik heb gehoord dat je daar ongeveer 25 euro extra voor doet betalen.
    Maar mij lijkt het wel erg mooi om dat op dvd te hebben zodat je vaker naar je eigen baby kan kijken/luisteren.

ik krijg me eerst volgende echo als ik rond de 8 weken ben (is een schatting)

maar vanaf wanneer is dat mogelijk?
    is dat met 8 weken nog niet te vroeg daarvoor??

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Je kunt al je (pret)echo's op dvd krijgen als je ervoor betaald :)

3. Elske91

Elske91 Bekend lid

Oct 6, 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Ik heb de pretecho die we hebben laten maken op dvd en de 20 weken echo. Bij de pretecho zat ie er bij en met de 20weken moesten we 10,- bij betalen.

4. laura1989

laura1989 Actief lid

Dec 26, 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL

Hoever was je toen?
    moet je dat van te voren aangeven/aanvrage?

5. Elske91

Elske91 Bekend lid

Oct 6, 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Pretecho was ik 18 weken en zat er standaard al bij geleverd.
    En 20 weken echo van te voren aangegeven.

6. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Met 16 weken hadden wij een geslachtbepaling en kreeg daar ook een dvd bij. Doen ze nu standaard. Bij mijn vorige zwangerschap deden zd dat niet en daar heb ik alleen een cd-rom met foto's van. En de prijs was nog steeds hetzelfde.

7. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Ik heb met 10 weken een echo laten doen, en op dvd meegekregen.
    Dit vond ik zelf al heel erg leuk omdat ze toen al lekker bewoog.

8. Divarg

Divarg Bekend lid

Oct 12, 2014
    913
    21
    18
    Ik vond het altijd onzin er extra voor te betalen, wij filmden zelf (met toestemming).

9. bengelke

bengelke Bekend lid

Feb 21, 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Ik wil je niet jaloers maken, maar mijn gynaecoloog vraagt altijd om een usb stick mee te brengen, die zet dat standaart er op heel de echo. Geen extra kost, vind ik even goed als een dvd. En echt zo leuk om terug te zien! :D

10. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

Jan 11, 2014
    1,269
    16
    38
    Wij hebben toen een geslachtsbepaling gedaan met 15 weken en toen de dvd er bij genomen bij pretechoenzo.nl voor 55,- totaal
    Was heel leuk want de baby bewoon ook super veel en de vrouw die ons hielp was ook super leuk!
    Je kan dan kiezen of ze er bij verteld wat ze laat zien of alleen beeld!
    Wij zijn er super blij mee!
    We willen het zo de ouders gaan vertellen!

11. laura1989

laura1989 Actief lid

Dec 26, 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat lijkt mij ook heel erg leuk als ie dat mee krijgt op dvd of op usb stick.
    ik dacht ook dat je van je je echo ook foto's mee krijgt. Lijkt mij ooi heel leuk kan je thuis lekker naar de kleine kijken.

12. Shandy

Shandy Fanatiek lid

Jan 14, 2012
    2,603
    18
    38
    Vrienden van ons hebben bij hun eerste kindje ook een dvd laten maken.
    Ik weet dat ze de dvd aan familie hebben laten zien, maar daarna nooit meer bekeken......

13. Drieka

Drieka Niet meer actief

We hebben 3 keren een 3D echo gekregen omdat hij steeds niet goed zichtbaar was, uiteindelijk de helft hoeven te betalen omdat hij ook de laatste keer niet goed zijn gezicht wilde laten zien maar wel alles op dvd gekregen, dus 3 echo's op rij eigenlijk.

Dus we hebben nu bijna 1,5 uur aan echo's op dvd EN 3 keren toch ons hummeltje gezien voor 40 Euro :D
    Jammer dat we zijn toetje niet heel erg goed gezien hebben maar ja, dan blijft het een verrassing.

14. eefje1980

eefje1980 Actief lid

Jan 30, 2013
    127
    0
    16
    www.evelynspoppen.nl
    Mijn vriend heeft zelf gefilmd met zijn telefoon. Van alle echo's hebben we zo bewegende beelden en die kunnen we showen aan familie en vrienden. Nou moet ik er wel bij zeggen dat het afhankelijk van de echoscopiste, die van ons vonden het geen probleem zolang ze zelf niet in beeld kwamen. En nee dat was ook niet onze bedoeling, alleen ons kaboutertje willen we in beeld :)
    Wij lopen in het amc, maar weet van mijn schoonzusje die in een ander ziekenhuis liep, dat het daar (soms) ook mocht.

Share This Page