En het is een Meisje. Ben bij Babyvison in Delft geweest kon echt zeker kamertje rosé verven volgens haar . Zag hetzelf ook tijdens echo erg duidelijk maar foto van echo is van zij. Wat vinden jullie. bij pijltje krijg foto er niet recht op srry
Jaaaaa Yasminn! Superrrr leuk!! Gefeliciteerd! Nu ik maandag nog Ik zie het vanaf deze foto niet, maar ik ben ook echt een dummie met zulke dingen
Thanks Soe! Jij ook nog bijna Echt spannend hihihih. Je moet kijken bij de pijltje foto staat er niet recht op en ze heeft foto met zijaanzicht meegegeven. Ga je 3d echo doen?
Oja nu zie ik het Nou ik ben echt een kneusje met die dingen zien hoor! Nee ik ga puur en alleen voor de geslachtsbepaling. Dus als het gelijk goed te zien is, ben je binnen een paar minuten al weg. Maar dat vind ik niet erg, want heb 3 weken en 2 dagen daarna m'n 20 weken echo
Jaa, Het gaat echt snel Jammer genoeg. Ze zei bij ons ook van je bent 16 weken is ff zoeken, maar mevrouwtje lag al helemaal klaar Met de benen wijd in de lucht. Wou het op een enevelop laten schrijven maar ik zei ik denk dat ik al heb gezien wat t word. Ml en en verloskundige in shock is best lastig dat je het geslacht kan zien zegt ze. Ik zeg nou ik zie volgens mij een meisje. Jaa zegt ze het is een meid, goed dat je dat kan zien. Ik zei ja hamburgetje is meisje als je zoveel op ZP zit eheheh leer je erg veel hoor.
Ghehe ik ben mezelf ook al aan het trainen, heel veel echofoto's van geslachtsbepalingen kijken haha Wat goed dat je het zo snel zag! Ben zo bang dat ons kleintje niet meewerkt ofzo!
Aaaa komt vast goed Soe! Zoniet even paar keer springen. Ja ik keek en zag het. Maar dacht natuurlijk he meisje zal ik goed gezien hebben. Je kan t niet met zekerheid zeggen. Toen werd t bevestigd ik heb 100x gevraagt weet u het zeker ga rosé kinderwagen bestellen weet u het zeker. Ze werd vast gek van me. Maar ze Ja! Nu wacht ik vol spanning op de 20 weken echo die heb ik 10 mei. Zwanger zijn is van de ene spanning na de andere spanning. Ik denk dat t zo doorgaat hihiibb
Hihi ik heb hem 8 mei! Nu mocht jij iets eerder, dan mag ik iets eerder Haha ik zie me al gaan, op en neer springend door die kamer heen Welke kinderwagen ga je kopen? Ik wil zoooo graag de Joolz Day Earth elephant grey, maarja, duuuuuuuuuuuuur. Dus dat wordt hem niet!
Leuk!! Ik heb 10 mei een afspraak staan bij Babyvision. Ben dan 16,4. Ben er met de eerste ook geweest... konden toen bijna terug komen omdat mevrouw niet mee werkte maar uiteindelijk ging ze toch even met haar benen wijd
Leukkk! Ik zag het bij mezelf ook al meteen, ze zei nog niets want ze had gezegd ik ga een paar keer kijken en na 3x ga ik pas zeggen wat het word. En op een gegeven moment zette ze het beeld stil en vroeg ze van zie je het? Dus ik zeg, ja het is een meisje. En mijn man gelijk? Huh had je dat al gezien? Dus ik zei ja ik zag het meteen. Erg leuk. We hebben ook alles op DVD en hoor je ons ook praten, dus wel leuk inderdaad.
Thanks meiden! Vind alleen jammer van de foto die ik mee heb. Kunnen jullie het hier ook duidelijk op zien dan? Bij pijltje moet je kijken???
Ik was ook in Delft geweest. Ben er later ook nog geweest met een week of 25 voor een 4D echo, was ook erg leuk! Ik heb wel een echo foto toen mee gekregen waarbij je het tussen de beentjes zag.
Ow wat Leuk dat je het zelf ook zag. wij wilden dat ze het opschreef voor ons in een envelop. Ml zou mij dat verassing met een jurk of broekje. Ik vroeg heeft u het al gezien. Zei ze ja. Ze zag het gelijk mevrouwtje lag er al klaar voor blijkbaar. Ik zo Ow echt ik ook denk. Mevrouw zegt is best lastig voor jou om het gezien te hebben. Ik zo zag wel iets maar weet niet zeker is t een meisje? En het klopte dus. Vervolgens 100x nagevraagd en op verzoek heeft ze t nog 5x nagekeken.had zelf ook gezien maar zij is toch een proffessionel. Je hoord van die verhalen daarom. Maar vandaag me roze kinderwagen besteld.
Ow ook bij Linda toevallig, aardige vrouw ze heeft echt vaak gekeken maar ze had t al gelijk zien. Ja vind wel jammer dat ik foto van zijaanzicht hebt. Maar ze ligt dus met de beentje wijd zij ze. Wat vind je van mijn echo?
@Soe, Idd nu mag jij voor. Daarna ik weer hihihi en zenuwachtig? Ik kon niet slapen dag ervoor hihi. Ik wou eerst heel graag een Joolz maar het is uiteindelijk bugaboo cameleon 3 geworden met rosé bekleding! Vind hem echt heerlijk rijden.