dank je! haha ja ik denk het ook dat ze nieuw is. oke wel apart dat je enkel die afspraak alleen langs de assistente gaat,want toen ik daar zat zei ik nog tegen mijn man van: dit kan het toch niet zijn haha,en toen werden we alweer teruggeroepen voor de gyn gelukkig.
Ja vind ik ook, wat is het nut dan van die lange formulier lijsten die we hebben opgestuurd dan? Daar is alles duidelijk ingevuld. hmmm vreemd. Begrijp ik het goed, nadat jullie alles hadden doorgenomen met de assistente kon je direct door lopen naar de gyn? Of moest je daar weer een andere afspraak voor maken. Sorry voor mijn vragen hoor, wil ongeveer weten wat mij te wachten staat en ben zo zenuwachtig als wat.
nee maakt niet uit hoor!vraag maar raak, doe ik ook haha. nadat we de vragen met de assistente hadden doorgenomen moesten we heel even in de wachtkamer wachten,en toen werden we bij de gyn geroepen. ik lees dat je een vragenlijst al in moest vullen,dat hadden wij niet.en de vragen die we gesteld kregen vond ik wel weinig,ze vroegen niet naar achtergronden van onze families ect. en dat terwijl er in de familie van mijn man wel dat soort problemen zijn/waren. mischien krijgen we dat wel in het ziekenhuis waar we nu heen moeten..
Wat fijn dat je direct bij de gyn werd geroepen Mounia! Hoefde je lekker niet weer een volgende afspraak ervoor te maken. Ja we hebben ieder (mijn man en ik) vragenlijsten ingevuld, 5 bladzijdes per persoon! Ik moest heel de stamboom bij wijze van spreken invullen. Ze vroegen naar de ouders en grootouders/broers zussen. enzo. Was er een half uur mee bezig, mijn man smeekte me of ik die van hem ging invullen en ik zei 'nee doe je maar lekker zelf' Ik hoop stiekem dat ik volgende week ook even met de gyn mag praten, al is het maar een kennismaking. Meid ik hoop dat het gauw raak is voor jou en je echtgenoot. En dat je niet eens voor ivf hoeft te gaan! Hou de moed erin. Liefs Bloempje.
zo 5 bladzijdes!ik hoop voor je dat je de gyn ook ziet,veel succes verder!en nog bedankt! liefs mounia
Haaaiii damesss, Daar ben ik weer Zo wat ben ik blij dat de eerste keer achter de rug is. Wat was ik zenuwachtig zeg! Keek constant om me heen of er geen bekenden waren hihi Moesten dus sperma inleveren, bij de balie zei ik heel zachtjes wij komen sperma afgeven haha, die gele streep mag wat mij betreft nog meer naar achteren! Toen was ik aan de beurt; kennis gemaakt met gyn. Lijkt een aardige vrouw, ze is in de 50 hihi, zo oud had ik het niet verwacht, maar maakt niet uit. Ze heeft vast meer ervaring Was een kort gesprekje, had mijn historie (temps etc) op papier gezet en aan haar gegeven. Ik ga morgen bloed laten prikken. Ze gaan kijken of er genoeg hormonen in mijn bloed zitten wat goed is voor een innesteling etc. Verder hebben we over 2 weken een vervolg afspraak. Dan gaan we de uitslagen bekijken en bespreken wat we verder gaan doen. Denk dan dat ik aan de beurt ben.
@Mounia; fijn dat je duidelijkheid hebt gekregen.. Het was natuurlijk mooier geweest als alles vanzelf ging.. Mag ik vragen hoe ze gelijk tot zo'n conclusie zijn gekomen? Was bij jou alles wel goed?
heey enise, ja het is inderdaad wel fijn om te weten waar we aan toe zijn,ik denk dat hun denken dat bij mij alles goed is,het enige wat ze bij mij hebben gedaan is bloedgeprikt en vragen gesteld. maar ik verwacht eerlijk gezegt nog wel een onderzoekje. ik denk dat hun zo snel een conclusie trekken omdat mijn man heel zwak zaad heeft,dus of ik nou in orde ben of niet het word sowieso een behandeling.maar dat is wat ik denk,ik moet de rest nog even afwachten. we krijgen met een paar weekjes een inteek gesprek,ik verwacht dat ze dan meer naar ons gaan kijken,en uitleggen. wel fijn trouwens dat je een aardige gyn hebt!je hoort weleens wat minder positieve verhalen. ik hoop inshallah dat je goeie uitslagen mag krijgen over 2 weken. liefs mounia