Hoi, Ik heb vandaag wit klonterig (slijmerig plakkerig) afscheiding gekregen wat betekend dit eigenlijk? Zijn er meerdere vrouwen hier die hiervan last hebben zou het kunnen zijn dat er eisprong plaatsvind of zojuist dat ik ongesteld word de datum waarop ik ongesteldheid verwacht is 26 februari? groetjes. ANGEL24
Hoi, volgens mij moet het juist niet wit, dik en klonterig zijn als je vruchtbaar bent, maar juist wel rekbaar en doorzichtig. Nu moet ik toegeven dat het bij mij toch eigenlijk ook altijd wit en wat dit blijft. Ik vind het altijd erg lastig om aan je cervixslijn te zien of je vruchtbaar bent, maar misschien hebben anderen er meer ervaring mee. Succes!
Ik had smiddags wit klonterig (slijmerig plakkerig) afscheiding gekregen, en ik heb net weer even gecontroleert. nu is er geen klonterig (slijmerig plakkerig) afscheiding maar alleen geelachtig afscheiding vloeiend (op mijn maandverband beetje) ik begrijp er niets van. Het kan een stom vraag zijn kan de wit klonterig (slijmerig plakkerig) afscheiding rest van de sperma zijn geweest (oud sperma). Groetjes, ANGEL24