Na wat getwijfel hebben we besloten dat ik toch weer ga proberen BV te geven. Bij Finn ging het allemaal niet zo goed en dus twijfelde ik. Achtera had hij KMA en mankeerde hij nog meer, waardoor het gewoon, icm geen kraamhulp door drukte de eerste dagen, niet is gelukt. Nu dus poging twee. Ik beval als het goed is in januari. Ik studeer nog en ga dan half april weer naar school en weer twee dagen stage lopen. Ik ga dan 1 dag naar school. Stel nou dat het voeden gewoon goed gaat, en dat ik nog fulltime kan voeden, hoe ga ik dat dan doen? Kan ik vragen van mijn school en stageschool of ik daar kan kolven, is dat wel te vragen? Ik bedoel, kan je zoiets verwachten van een school en stageschool?
Van je werktijd ja. Maar ik werk niet. Dat is het probleem. Nou heb ik nog niet super goed gezocht, maar over studie en onbetaalde stage heb ik nog niets gelezen.
Gewoon navragen bij je studiebegeleider of iemand anders op je school. Ik denk dat er altijd wel iets te regelen valt. Ik ben zelf docent op een HBO en wij proberen voor alle studenten dingen te regelen met bijzondere gevallen en dat is kolven dan ook. Wat voor opleiding doe je?
Ik begin na de vakantie aan mijn derde jaar van de Pabo. Nou geloof ik dat school niet zo'n probleem wordt, aangezien ik na mijn verlof maar 1 dag naar school ga i.v.m. stage en mijn minor, dus dat moet te regelen zijn. Stage hoop ik dan ook maar!
In het onderwijs werken natuurlijk veel jonge vrouwen, dus met een beetje geluk zal je stadgeschool ook wel begrip hebben voor de situatie. Goed dat je er nu al over nadenkt
Ze moeten je ook op je stage en school kolf tijd geven. Doen ze nu moeilijk neem dan eens contact op met Stichting Steunpunt Studerende Moeders | Iederen heeft het recht om te studeren! die kunnen je vaak verder helpen