Wooo op dit moment zouden jullie nu aan de beurt moeten zijn, ik duim voor een mooi knipperend hartje!
Oh Trees mijn duimen gaan pijn doen hier! Blaren! Ik hoop zo dat je nu met tranen van blijdschap zit/ligt... Kun je plaatsvervangende zenuwen hebben? ;o) Dikke kus Cindy
Ik hoop maar dat de lange tijd niets horen betekend dat ze feest aan het vieren zijn. Duim duim duim duim duim duim duim
Helaas het gaat weer mis. Weer geen kloppend hartje en het vruchtje is sinds de vorige keer nauwelijks gegroeid. Hoe misselijk je ook bent, hoe goed je gevoel ook is, het maakt geen donder uit, want het gaat toch mis. Morgen bespreken hoe we het weer mijn lijf uit gaan krijgen. Ik heb nog geen druppel bloed verloren en mijn HCG is hoog, dus het zal wel weer niet vanzelf afkomen.
wel gloeiende gloeiende gloeilampen het is verdikke niet eerlijk. (nette aangepaste forum vloek, ik denk wat anders) Meisje meisje wat moeten jullie nou allemaal nog meer meemaken. Gaan ze nou eindelijk eens verder kijken of moeten jullie elke keer maar hoop houden dat het goed gaat. Een onwijs dikke knuffel van mij.
Oh, wat een vreselijk nieuws weer.... Tjezus, waarom is het jullie nu niet gegund! Is er geen reden dat het telkens mis gaat...? Heel veel sterkte, meer kan ik helaas niet zeggen... ik wordt hier zelfs verdrietig van! *knuffel*
Oh gatver de gatver! Ik vind dit ZO niet eerlijk! Ik weet niet wat ik moet zeggen meis... Ik hoop dat ze eens iets kunnen ontdekken waardoor je iig weet wat er nou steeds misgaat? Dit kan toch geen toeval zijn?! Er moet toch iets zijn?! Nouja, ik kan niet meer doen dan je weer een hele dikke forum knuffel geven en zeggen dat ik echt het verschrikkelijk voor jullie vind!
Ik voel me raar. Leeg en verslagen. We hebben alle mogelijke onderzoeken gehad, maar er lijkt niks mis met ons. Alleen wij geloven het niet meer en de gynaecoloog ook niet. Bedankt voor al het duimen en de troostende woorden. Ik ga dit topic sluiten en ik heb een nieuw topic geopend bij miskramen. Ik denk dat ik daar beter op mijn plek ben dan hier.
Trees, ik lees net je verhaal.. Wil je even heel erg veel sterkte wensen de komende tijd. En ik hoop echt dat ze nog verder gaan kijken hoe dit nu mogelijk is elke keer weer... Dikke knuffel!