Zeg nooit nooit! Een collega van me die had ook een spiraaltje. Is zwanger geworden en heeft direct een echo gehad. Spiraaltje was foetsie en ze heeft vorige maand een gezonde dochter gekregen!
nou in t begin d8 ik t ook heb 2 testen gedaan en ben 2 dagen een beetje ongi geweest (bruin) maar das normaal volgens mij met spiraal
Als die testen negatief zijn, dan zal het wel niet zo zijn! Maar het zijn wel heel veel kwaaltjes die bij een zwangerschap zouden kunnen horen!
ik zou ook aan een zwangerschap denken en dat ook benoemen denk ik. jammer dta je pas dinsdag terecht kan. Ik hoop dat jullie erachter komen wat het wel is. sterkte
Je houdt ons en jezelf wel in spanning zeg! Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je zwanger bent! Maarja....met een spiraal is dat wat moeilijk!
zo, morgen is t zover , eindelijk naar de huisarts .... heb gister enorme koppijn gehad en vandaag super misselijk en nu weer lage buikpijn . pppfff hoop dat ik mag gaan bloedprikken , gewoon alles na kijken . ik vraag me af (miss dat jullie t weten ) moet de 18e mij ei hebben kan t zijn dat ik daar dan nu al last van heb ?? lage buik en rug pijn !
Komen de klachten die je hebt niet van het spiraaltje? Je hoort toch wel eens dat mensen er (ook als je hem al langer hebt) bijwerkingen van kan krijgen zoals, moe, misselijk, depressieve gevoelens krijgen enz.. Ik roep maar wat hoor , maar dat schoot mij te binnen. Succes morgen en hopen dat je wat wijzer wordt én de klachten weggaan natuurlijk.
je moet morgen toch naar de huisarts? zou dat gewoon afwachten in plaats van je gelijk druk te maken.
Heb je een mirena??? Heb ik ook gehad en ik voelde me precies zo als jij nu omschrijft. Na 6 maanden kon ik er niet meer tegen en heb ik em eruit laten halen. Onding! Gadverdamme
gvd k*t huisarts.... ik had om 10 over half 10 een afspraak , bellen ze op waar ik blijf blijkt t 10 over half 9 te zijn . nu kan ik vrijdag pas terecht . ik zit mezelf op te vreten nu . ik ga zo mijn oude ha bellen daar moet ik 45 min voor rijden maar ga proberen om daar een afspraak te maken en ga zoeken naar een andere ha