aangezien er hier veel mensen vertoeven, hoop ik dat iemand me kan helpen. ik heb Zulllke schattige babyschoentjes gezien bij wehkamp.. babyschoentjes laten me over het algemeen koud, maar deze... het was liefde op het eerste gezicht. heb ik weer dat ze zijn.. uitverkocht . ik loop me suf te zoeken naar een andere winkel waar ze ook te koop zijn, maar ik kan ze helemaal nergens terugvinden. niet eens in de esprit winkel zelf. het zijn van de zachte esprit baby schoentjes, baby blue. ik heb een foto in de album staan. als iemand ze ergens heeft gezien, laat het me aub weten! ik wil graag mijn zoontje in die schoentjes uit het ziekenhuis mee naar huis nemen. dank je wel!
oh, ik begreep dat ze bij Wehkamp uitverkocht zijn, en ze nu een andere plek zoekt om ze te kopen. Volgens mij kon ze ze op de esprit site helemaal niet vinden, dus wist ze ook nog niet dat ze er niet meer zijn..
zijn trouwens wel erg leuk he die schoentjes ik had ook al gekeken bij wehkamp volgens mij zijn ze erg intrekt die schoentjes die gana zo snel
jaaaaaaa dat zijn ze! ik had ze op deze esprit site nog niet gezien. ik zat op een andere esprit winkel, via google gevonden. daar hadden ze ze helemaal niet. bij deze blijkbaar wel. maar ook uitverkocht.. echt .. vind ik eindelijk een schoentje leuk is ie uitverkocht. dank je wel voor het zoeken. ik google als een gek. maar vind nog steeds niks. hmm.. nou ja.. dan maar geen schoentje..
ik heb toevallig het broekje wat bij die schoentjes hoort gekocht, wist niet dat er ook schoentjes waren, als je wat meer weet laat het effe weten want ik vindt ze ook wel erg leuk,
esprit in den haag hebben ze niet meer en in andere filialen in de buurt verkopen ze uberhaupt geen baby spulletjes