Wij hebben een geboortekaartje uitgezocht, nu zijn we alleen nog op zoek naar inhoud gegevens. Een leuk kort versje , aankondeging, afsluiting , bezoekerstijd enzv... Wel kort , we hebben weinig tekst ruimte. Alle ideeen zijn welkom !
Hee, Tan, heb je hier al gekeken? http://www.gedachten-gedichten.nl/gedichtenindex.htm Staan echt zoooo veel gedichten en aankondigingszinnen of "rust"zinnen in. Of www.geboortegedichtjes.nl xx
wij hadden er als gedicht in staan. Om een lang verhaal kort te houden.... Hier ben ik dan. En dan de naam gewicht en lengte geb.datum Onze namen adres telefoonnummer en dan Als u mij wilt zien, bel dan even anders slaap ik misschien. En er de rusttijden van ons erbij onder. Groetjes anita
Ik heb er oa in staan; Mama blijft mama Papa blijft papa Maar mij wacht een hele nieuwe klus, want ik wordt grote zus. Beschuitje mee-eten?laat het ons even weten let wel: mama en het ukkie doen van 12.00 tot 15.00 een tukkie. jessica
als je man/vriend straks weer gaat werken en zijn mobiel meeneemt is het niet handig dat hij telefoon krijgt.. dus de mobiel die altijd thuis ligt kun je het beste opschrijven denk ik..
Wij hadden er bewust geen rusttijden ingezet en gaan dat dit keer ook niet doen. Ik wist nl niet vantevoren of ik ook echt ging rusten van 12.00-15.00 misschien was dit wel eerder/later. Je zou ipv rusttijden bijvoorbeeld iets kunnen zetten als Voor bezoek even bellen, bij geen gehoor liggen wij op een oor.
Onze rusttijden zijn van 12.00 - 15.00 uur en na 21.00 uur! Op de voorkant staat lief klein meisje geboren en haar naam Binnen is het een vrij lange tekst dus ik denk niet dat je daar veel aan hebt! Plus alle gegevens 3 namen, gewicht, lengte, datum. Ons adres enz. Op de achterkant staat onze site vermeld! Suc6
dit was ons gedichtje: twee beentjes tien teentjes een piepklein mondje een mini kontje grijpgrage handjes nog geen tandjes zo teder zo klein dit moet ons eerste kindje zijn