even nieuwsgierig

Discussie in 'De bevalling' gestart door mijn3ekindje, 5 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mijn3ekindje

mijn3ekindje Actief lid

24 feb 2011
    303
    0
    0
    wat heb jij allemaal gedaan om te proberen om de bevalling op te wekken, en is er iets wat geholpen heeft?

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik lees mee, ben ook wel benieuwd!

Liefs,
    DD

3. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    Heel veel zeuren bij de vk en gyn of ze willen inleiden. Alle andere huis tuin en keukenmiddeltjes (sex, tonic/bitter lemon drinken, ananashart eten) werkten niet.

4. Vlinder249

Vlinder249 Actief lid

15 apr 2011
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ook wel heeeeeeel benieuwd.... Al geloof ik er toch niet zo in, dan had er niemand over de 40 weken gelopen.. :D

5. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    ik weet niet of het de doorslag heeft gegeven, maar ik had sex met mn vent (duh..) en 3 uur later begon werd ik wakker van de weeen... ze zeggen toch dat er in sperma een stofje zit wat de bevalling doet opwekken?

ik weet niet hoor, misschien puur toeval!

6. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Hier gesext met 40 weken, maar niks nada noppes! Nou bleek ze achteraf ook niet te passen......

7. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hier alles geprobeert niks hielp had ik me er uiteindelijk bij neer gelegt dat ik maar moest wachten tot de datum van inleiding kreeg ik snachts toch weeen en waren mijn vliezen gescheurd :)

8. Chai

Chai Niet meer actief

Ik had vanacht energy drank gedronken met taurine en had zelfs op een gegeven moment weeen om de 4minuten.
    Het rommelde daarvoor al een beetje dus schijnbaar wil me lichaam ook gewoon graag.
    Toen ik na twee glaasjes gestopt was met het drinken ervan namen na 30mi de weeen inneens af, toeval? geen idee..
    Vandaag word het bitter lemon tonic want ik durfte niet teveel vandie energy bende te drinken.
    Wie weet geeft het net dat laaste zetje.

9. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

wonderolie

10. Anique

Anique Actief lid

Hart van een ananas gegeten. Heeft niks geholpen!

11. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik heb helemaal niks gedaan. Moet ook zeggen dat ik niet echt geloof in die dingen. Wel geloof ik dat de kleine komt als je er echt helemaal klaar voor bent (lichamelijk en geestelijk). Anoeska is geboren met 41 weken en 4 dagen. Tot en met de 41 weken vond ik het allemaal geweldig! Ik vond het super om zwanger te zijn, straalde aan alle kanten. Ik vond dus ook dat het nog geen tijd was om te bevallen. Pas toen ik 41 weken was kreeg ik het idee dat het nu wel eens serieus tijd werd! En toen ik ook nog van de vk kreeg te horen dat als Anoeska met 42 weken nog niet geboren was dat we dan naar het ziekenhuis moesten en dat het ws een ziekenhuisbevalling zou worden, toen was ik er klaar mee. De knop is omgegaan in mijn hoofd en ik was er lichamelijk en geestelijk helemaal klaar voor! Na 2 dagen is de bevalling toen begonnen.

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb de dag dat ik ging bevallen best veel Biterlemon gedronken, maar of dat helpt? Haha denk het niet hoor..

13. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Heb zo'n beetje alles geprobeerd... Ik heb in totaal 6 hele ananassen geblenderd :p Half flesje wonderolie geprobeerd :p Idd ook bitter lemon gedronken (maar oh, wat vond ik dat goor!) Oneindig veel trappen gelopen, met de auto over een heleboel klinkers gereden. Heleboel sex gehad... Hielp allemaal geen ene reet :p
    Toeval of niet: mijn bevalling begon met het breken van de vliezen, vlak nadat ik sex had gehad met mijn man. Maar het lijkt me raar dat net die ene keer het wel effect had...
    Mijn houding deze keer: Derin blijven zitten kan ze niet, dus we zien het wel! :D

14. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Op 39wkn en 6dgn 2 keer gesext! (hihi) Laatste keer om 22.00 En 's nachts 04.15 begonnen mijn weeën en om 14.24 was ons mannetje er!

15. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    pizza ananas/ham gegeten toeval?
    39.2 begonnen en bevallen ;)

16. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    60 bevallingen in een uur gekeken.
    Maar dat bleek later niet de aanleiding tot mijn gebriken vliezen te zijn.

Het komt wanneer je lichaam en de kleine er klaar voor is.
    Of wanneer je lichaam aangeeft dat het beter is dat de kleine nu geboren gaat worden.

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

gestript bij de vlos bij 41+2, dus het had sowieso niet lang meer geduurd :p maar tja, bij de ene helpt het dus (de bekende trucjes) bij de andere maakt het niets uit... pas als je lijf en je kindje er klaar voor zijn gebeurd het!

18. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Voetzoolreflextherapie!

Deel Deze Pagina