goedemorgen, hier net weer gel gekregen want heb nog geen ontsluiting. Wordt weer een pittige dag vandaag!
O meid wat vervelend dat je nog geen ontsluiting hebt gekregen. Hopelijk vandaag Heel veel succes en sterkte meid, hopelijk heb je vandaag je kindje in je armen.
Hoop dat de gel vandaag wel iets gaat doen! Is de baarmoedermond al wel helemaal verstreken? Sterkte vandaag!
en, hoe gaat het nu? Hopelijk is het goed nieuws dat je niet meer reageert en lig je lekker te bevallen of heb je je kleintje al in je armen!
ha meiden, hier nog steeds zwanger! Gisteren ging de 2e gel pas 3u na het toedienen wat doen. Toen kwamen de contracties zo snel achter elkaar dat ik niet eens de kans kreeg om ff bij te komen en ontspannen. 's Avonds heeft de vk nog even gevoeld en er blijkt nog een tuutje te staan van mijn baarmoedermond en ze kon er net met 1 vinger in. Schiet dus echt niet op. Dus voor de nacht weer die heeeeerlijke cocktail van pijn & slaapmedicatie (I'm loving it ) en vandaag een rustdag. En mijn buik denkt daar geloof ik ook zo over want op af en toe een harde buik na gebeurt er niet zoveel. Baal!!! Ik wil mn kleine ventje nu wel eens in mijn armen!
O meid pffff wat vervelend Hou moed meis! Wat een teleurstelling zeg na al die contracties dat er nog steeds een tuutje stond. Hopelijk heb je jullie kleine man na deze rustdag heel snel in je armen. Ik duim voor je!
Helaas nog geen babynieuws..... Dus als het morgen niet vol ligt op de verloskamers gaan ze met de ballonkatheter aan de slag. Hopelijk levert dat meer op! Dat gehang in het ziekenhuis heb ik inmiddels ook wel gehad.
Kan me voorstellen dat je het wel een beetje gehad hebt Nogmaals heeeel veel succes, hopelijk duurt het nu niet lang meer!
heb net de ballonkatheter gekregen. Ontsluiting was nog niet veranderd ten opzichte van vrijdagavond en bmm staat nog steeds ver naar achteren. Afwachten maar weer....
He gats... duurd lekker lang zo Had ik bij mijn eerste bevalling ook (inleiden duurde 3 dagen) dus ik kan me goed voorstellen dat je het echt helemaal zat bent en nu wel een keer wat actie wilt zien. Hopelijk doet de ballon zijn werk! Nog eventjes meid... zet hem op!
O wat frustrerend lijkt me dat! Ik hoop dat er nu toch actie komt en dat je vanavond je je zoontje in je armen kan houden. Succes!
Succes vandaag meid! Hopelijk doet die balloncathether zijn werk en wordt jullie zoontje vandaag geboren.