Lief dat jullie zo meeleven Helaas nog geen actie. Het voelt zeurderig aan onderin mijn buik, maar krijg er geen harde buiken/weeen van. Heb wel bloedverlies. Volgens de verpleegkundige kan dit ook de slijmprop zijn. Dat lijkt me alleen zo gek want ze kunnen met 1 vinger op het hoofdje komen, dus dan is de slijmprop toch al weg? Vanavond om 21u moet ik weer aan het ctg en om 22u gaat de katheter eruit. Als er morgen voldoende ontsluiting is, worden de vliezen gebroken en krijg ik weeenopwekkers. Als er niet voldoende ontsluiting is (min. 2cm) dan krijg ik weer een dag een ballon...
Nou meis, ik kan me voorstellen dat je nu wel eens echt actie wilt na dagen niet echt resultaat. Als ze met 1 vinger op het hoofdje kunnen komen dat is je bmm in ieder geval verstreken en dat is positief! Hopelijk kunnen ze morgen je vliezen breken en heb je snel je kleintje in je armen.
Lieve Nen, duim echt voor je dat ze morgen de vliezen kunnen breken en je dan snel een heel mooi prinsje in je armen kan sluiten!!
Jaaaa ik heb 2cm ontsluiting!!! Dus morgenochtend worden mijn vliezen gebroken. Vind het ineens doodeng haha
Heel veel succes vandaag! Hoop dat ze de vliezen kunnen breken en dat je snel ligt te puffen, des te sneller ligt er een hele kleine, glibberige, warme baby op je buik!!!!!
Om 8:15 zijn de vliezen gebroken en lig nu aan de weeenopwekkers. Nu afwachten tot de weeen goed op gang komen