Dit was ook mijn beginsituatie, ingeleid door hoge bloeddruk. Bevalling was met 60 minuten klaar. Hoop dat het bij jou iets langer duurt! Succes, zet m op! Morgen je kleintje in je armen!
Hoi allemaal, ik raak vandaag pas op internet. Ons zoontje Yonah is inderdaad geboren op 22 oktober. 53,5 cm en 3,870 kg. Helaas stopte mijn opening bij 4 cm, dus heb ik een keizersnede moeten ondergaan. Female: Ik ben bevallen in het Virga Jesse ZKH in Hasselt. Mij hebben ze een tablet opgestoken, proberen vliezen te breken, dit ging niet dus nog een tablet. Daarna vliezen wel kunnen breken (telkens een uur tussen). En normaal gezien wachten ze dan tot je genoeg opening hebt om te bevallen. Niet bij mij dus Maar het belangrijkste is: ons kindje is gezond! En maar goed van de keizersnede, want blijkbaar kon de kleine nog niet 100% indalen omdat zijn navelstreng redelijk een "obstructie rond zijn nek" was. Ik wil er niet aan denken dat met een gewone geboorte er alsnog iets mis had kunnen gaan... Zo, nu lees ik effe de verdere reacties (alleszins, tot mijn klein ventje wakker wordt)
Ik was er blijkbaar al bijna door. Iig, als het gelukt is, staat hier een foto van mijn kereltje: met een knipoog naar de wereld