Vrijdag had ik weeen. En heftige ook! Ze zaten in mn benen en rug, vreselijk. na bijna een uur onregelmatigheid toch het ziekenhuis maar gebeld om te vragen wanneer ik ervan uit kon gaan dat het menens was. Hierna maar ff naar de wc geweest (koste wat kost dat het er niet TIJDENS de bevalling uitkomt!) en meteen hierna waren mn weeen weg. Hoe vreemd is dat!? Wat de weeeen waren wel ECHT pijnlijk hoor, kon helemaal niets met die dingen in mn benen en rug..... Die nacht nog enkele "weeen" gehad maar verder niets meer... snik snik.... ik hoop dat het toch een positief iets is dat ik al een valse start heb mogen hebben en dat het echte werk ook snel begint....
Vervelend, mss kwam het gewoon door last van je darmen. Voorweeen kunnen bij sommige vrouwen weken en weken duren (hier ook altijd, zie banner). Dus helaas zegt het zo weinig...
Balen! Maar als je echt dacht dat het 'the real thing' was zou er toch wel iets aan de hand zijn geweest lijkt me. Ze zeggen toch niet voor niets dat je wéét wanneer het begint. Misschien is er toch flink wat voorwerk verricht. Heb je eerdaags nog een controle bij je vk? Misschien heb je er wel iets van ontsluiting aan overgehouden?
Heb over een week pas weer controle dus dan vraag ik wel of ze kan kijken en strippen.... Ja het deed ECHT pijn en ook al herkende ik dit soort weeen niet van de vorige bevalling, ik wist wel zeker dat het weeen waren... Ze waren alleen te onregelmatig voor het echte werk. we wachten af!
Naar hoor! Ik heb ook veel voorweeën gehad, maar die waren niet zo pijnlijk als mijn bevalling. Hopelijk begint het nu snel voor het echie!
Ja daarom had ik zelfs het ziekenhuis al gebeld! Ze deden zoon pijn en heb al weken van die zeurderige voorweeen, dat was/is niets vergeleken bij die van vrijdag. Ach de rust is wedergekeerd, we zien het wel als het zich voor het echt aankondigt. Hoopte alleen dat het een snellere voorbode was op Het grote moment....
Zo vervelend he, ik had bij de tweede bevalling ook veel voorweeën, waardoor ik maar niet kon herkennen of het nou wel of niet voor het echie was. Dat was bij de eerste keer zo veel duidelijker! Een schrale troost: door de voorweeën zou het zomaar kunnen dat de ontsluiting straks aardig vlot verloopt. Dat scheelt toch ook weer. sterkte, hou vol, en hopelijk hoef je niet lang meer te wachten.
Heel frustrerend. Ik had ook 2 weken voor de bevalling al voorweeen. Twee dagen voor de bevalling had ik échte weeen, duurde zo'n 3 uur en ze kwamen elke 5 minuten. Ik zou net de VK gaan bellen, toen het afzakte. Echt om gek van te worden. Bij mij begon de bevalling met gebroken vliezen, voor mij het teken dat het nu echt was begonnen. Ik hoop voor je dat het snel gaat beginnen.
Dat is inderdaad balen zeg! Eerst denk je dat het echte werk begonnen is en dan zakt het allemaal weer af! Ik ben vandaag 40+3 dagen zwanger. Heb sinds 3 dagen veel last van harde buiken. Ook gewoon als ik stil zit... hopelijk is dit een voorteken voor het echte werk!
Gek is dat he? in combinatie met de grote boodschap heb ik nu soms ook harde buiken en weeenpijn. Het zweet breek me dan uit van de buikpijn. Na al twee kinderen zou je zeker moeten weten wat weeen zijn he. Maar ik snap het ook niet. Misschien toch heftige darmkrampen...