Goede middag, Ik ben nu bijna 40 weken zwanger Met de oudste had ik echt geen haast was een super zwangerschap en bevalling ondanks sterrenkijker en placentarest etc toch goed ervaren (37+5) Met de tweede ook.. Wel meer pijntjes en voorweeen en noem maar op en was ook echt klaar om te bevallen en met 39 weken was het zover na wat voorweeen is ze na t breken van de vliezen in 20 minuten geboren. Het was vreselijk heftig. Nu ben ik al verder dan 39 en soms denk je wel van "miss komt t dan of dan " haha morgen alweer 40 weken en bij ieder pijntje raak ik in paniek.. Stel t gaat heel snel dan beval ik thuis en anders ziekenhuis.. Heb er natuurlijk geen grip op dus vind dat moeilijk.. Bij me oudste had ik een bloedtransfusie gehad daarom willen ze me t liefst in t ziekenhuis maar ja als het zo snel gaat dan gaat dat m niet worden en vooral niet als ik al op 5cm zou zitten en me vliezen spontaan breken.. Ben in paniek en word steeds banger en banger ik kan er niet meer mee omgaan. Wel gepraat met de vk die zei we doen t stapje voor stapje etc en die stelt me dan gerust maar na weer hele nacht verrot slapen word ik t zo zat.. Komt ie nog wel.. Word t geen zware bevalling aangezien de baby nog niet komt.. Ja oke morgen uitgerekend en er zijn meiden die de 42 weken aantikken vergeleken met dat dan zeur ik maar dit is even vanuit mij gezien.. Heb gewoon zoveel pijn dat ik bang ben voor echte weeën, ik kan het gewoon niet plaatsen.. Dit word me laatste zeur topic.. Beloofd Me liezen doen ook zo'n zeer! Ik vroeg gister of het hoofdje nog verder kon zakken en vandaar de pijn en ja dat kan Heb ook al is eerder gezegd dat ik met 31 weken harde buiken had en toen al 1 cm had.. Wat me nou ideaal lijkt is als me vliezen breken en t meteen goed doorbreekt allemaal en ik thuis ben .. Maar dat zal wel niet realistisch zijn
Ik heb nog geen ervaring met bevallen dus ik kan je echt geen raad geven ofzo. Maar ik duim voor je dat dit een vlotte bevalling zal zijn. En dat je niet lang meer hoeft te wachten! Succes meid!
Dankjewel hihi heb t al 2x geflikt en dit x gewoon weer maar de vorige ging zo snel en werd niet serieus genomen toen.. Heb ondertussen een andere vk hoor maar t zit nog in me hoofd waardoor ik wat angst heb.. Hopelijk komt ie snel hihi en jij succes nog even