Ik moet t even kwijt!!! Morgen word ik ingeleid en wat ben ik nerveeeus!! Even in t kort; Vanaf t begin veel kwaaltjes, bloedverlies harde buiken etc. Met 28 weken uiteindelijk aan de weeenremmers, opnames etc. Omdat ik 1 cm ontsluiting had en verkorte baarmoedermond. Heel veel onrustige buiken, ctgs etc. Maar gelukkig met veeel rust niet vroegtijdig bevallen!! Baby is groot, dus vorige week gestript. Vandaag nog een keer en morgen dus inleiden. Ik hoopte er wel op, ik wilde vandaag een plan en nu is t morgen al!!! Superblij hoor, ik zit er best een beetje doorheen en t is zwaar geweest afgelopen maanden maar ook eng! Alles is al verstreken en zit nu op 2 cm ontsluiting. Dus ze breken mijn vliezen en als t niet op gang komt krijg ik daarna opwekkers via t infuus. Woeehoee zo spannend, moest ik even kwijt!!
Oeehh spannend!!! Succes morgen! Hihi ik wordt morgen ook ingeleid! Fijn dat jij al ontsluiting hebt! Bij mij niet. Krijg een gel en dan bekijken hoenhet verloopt kan wel even duren zeiden ze. Ik wordt ingeleid ivm zwschaps suiker, gebruik van insuline en mn bloeddruk was weer wat verhoogd dus nemen geen risico Succes!!
Ik ben na een zware bevalling gistermiddag moeder geworden van mijn zoontje Tycho!! Hij had het even moeilijk na de bevalling maar.doet t nu supergoed. Ligt heerlijk te slapen, ik ben doodmoe maar slapen lukt me niet hihi. Hij weegt 4160 gram!
Amaai een dikke proficiat ukkie. Ik wens u en uw zoontje een spoedig herstel. Probeer er nu maar volledig van te genieten.