Haha! Was het maar alvast zo ver! De eerste pil zit er nu zo'n 3 uurtjes in en ik voel wat lichte kraampjes. Stelt niet veel voor... over een uur de volgende pil en weer het opmeten van ontsluiting. Ben jij al bevallen Olaa? Liefs!
Oee hier een update van morgen om 6.13 is onze zoon geboren.. Uiteindelijk is het allemaal heel snel gegaan en was het inbregen van de gel genoeg om alles in gang te zetten want om ongeveer 02.35 zijn m'n vliezen gebroken toen 2 cm onsluiting 4 uur 4 cm en 06.13 is die geboren Nu ben ik aan het bijkomen en aan het genieten! Succes vandaag!!!
liset, hoe gaat het bij jou? Mijn inleiding duurde 5 dagen. Hopelijk blijft dat je bespaard! olaa, gefeliciteerd!!!! lekker genieten van je kleintje!!!
Olaa gefeliciteerd! En Liset25 al goed nieuws? Ik heb zonet te horen gekregen dat ze bij mij volgende week woensdag gaan inleiden.... hopelijk gaat het bij mij ook vlot... zal zo ff de folder doorspitten die ik heb meegekregen..
Hai dames! Jaa ik ben bevallen! Een prachtig jongetje genaamd Luc Benjamin! Ik was rond half 9 in het zh...3 pillen gehad, nix geen ontsluiting:x. Om 20:45 braken opeens spontaan mijn vliezen en toen ging het snel...de weeën volgden elkaar snel op en rond 22u zat ik al op 4cm! De weeën waren zo snel opvolgend dat ik rond 24u om een ruggenprik heb gevraagd...ik dacht even lekkr 5 uur pijnvrij te zijn...nix van waar...een kleine 1,5 uur weinig last gehad en daarna begon ik de weeën weer te voelen...om2u zat ik op 10 cm ontsluiting!! Mocht helaas nog niet persen omdat het hoofdje nog wat in moest dalen...jeetje wat was dat moeilijk!! Om 3:45 echt persdrang en om 4:15 mocht ik mee gaan persen!! En om 4:52 is Luc geboren! Wel een flinke scheur en vreselijk beurs van onder...maar dat doet alles af tegen het gelukzalige gevoel wat ik heb, elke x dat ik naar m kijk! Morgen mogen we lekker naar huis!! Andere meiden, heel veel suc6 met jullie bevallingen! En Olaa, jij ook van harte meid!! Xx Liset en Luc
Gefeliciteerd Liset, wat leuk dat je het zo snel komt vertellen. Veel geluk met de kleine Luc. Olaa ook jij van harte met je zoontje, veel geluk! Geniet van deze mooie tijd allebei!
@liset en Olaa..van harte gefeliciteerd. heb even stiekum mee zitten lezen, krijg gewoon kippevel hoor!! en ik moet nog ong. 20 weken wachten..ik weet het..het is zo voorbij, maar het duurt soms zo verschrikkelijk lang!! maar geniet alle 2 lekker van jullie kleine ventjes!!
Liset gefeliciteerd met de kleine man!!!!! Fijn dat het uiteindelijk toch nog spontaan is gelukt nadat die pillen niks hadden gedaan. Lekker genieten!!
Wat spannend! Ik ben pas net zwanger van ons eerste kleintje, dus helaas geen ervaring. Heel veel succes gewenst! Je kan nu echt aftellen naar je klein hummeltje!!!