Even een vraagje, het ziet er naar uit dat ik wordt ingeleid in het ziekenhuis, en dat het wel even kan duren. Ik krijg vast en zeker wel wat te eten in die dagen maar mijn vriend?. Het is een klein ziekenhuis zonder kantine dus een klein winkeltje, dus kunnen daar weinig te eten krijgen. Moet ik danzorgenvoir broodjes? Stomme vraag maar weet nietbzo goed, lijkt wel uit stapje zo ha ha?
Hier kreeg mijn partner wel eten... Maar zelf had ik geen tijd om het op te eten... 't inleiden verliep namelijk beide keren errug vlot..
Ik werd om 08.00 ingeleid en Nina is om 23.22 geboren en mijn man heeft een broodmaaltijd en een warme maaltijd gehad en hij mocht zo vaak drinken uit het afdelings keukentje pakken als hij wilde (koffie,thee,melk,cola,fanta enz) hadden wij echt niet verwacht hadden zelf drinken enz meegenomen maar was niet nodig.
Bij mij duurde het inleiden 2 dagen. Dag 1 ballonkatheter en dag 2 infuus. De eerste dag heeft mijn man gewoon gewerkt en de 2e dag was hij er uiteraard bij. Hij heeft toen 's middags brood gehad op de verloskamer en 's avonds heeft hij mijn eten gehad(ik mocht nog niet eten). Anders vraag je het gewoon van te voren...
Hier begon het inleiden om 8.30 smorgens en man lief is gewoon lekker naar huis gegaan. (kwam met bezoek uur gewoon) Want ja kon nog wel 2 dagen duren. 's avonds om 20.15 uur stond hij bij me op de voorbereidingkamer, want toen waren mijn vliezen gebroken en had ik gelijk weeen. ( dus toen geen eten meer, en kon hij alleen iets uit de automaat halen) koffie en thee hadden ze wel. 6.45 uur was de kleine er, en toen hebben we beschuit met muisjes gehad.
Hier ook in het ziekenhuis bevallen, man heeft gewoon elke keer eten gehad, ze zetten zo'n kar op de gang met warm eten en brood etc. kon hij gewoon pakken...
Bij onze tweeling ben ik ingeleid. 8:00 uur in ziekenhuis, 10:00 uur aan infuus, volledige ontsluiting 15:00 uur, uur persen, ging 'm niet worden, keizersnede, 16:17 em 16:18 tweeling geboren.We kregen allebei lunch (ik kreeg geen hap door mijn keel) en drinken de hele dag door. en mijn man zelfs warm eten zag ik toen ik van uitslaapkamer terug was. Oh, we kregen ook beschuit met muisjes en we mochten ook nog drinken als we wilden. Zelfs de dagen na de keizersnede mocht mijn man meeeten als hij wilde (deed hij wel, maar haalde dat beneden in het restaurant).
Zou het ziekenhuis gewoon bellen en navragen. Hier kregen zowel mijn man als ik gewoon te eten. We zaten vanaf 's-morgens vroeg in het ziekenhuis en na de bevalling kwamen ze met brood en beleg en beschuiten met muisjes, prima geregeld.