Gisteravond zijn mijn vliezen gescheurd\gebroken en in het ziekenhuis had ik 1 cm ontsluiting... helaas heb ik alleen maar wat harde buiken gehad. En blijft het rustig Ben dus weer naar huis gestuurd. Morgenvroeg moet ik om 06.00 bellen of er plek is en wordt ik ingeleid.. Vind het zo spannend. Ben toch wat bang dat het lang gaat duren.. Iemand ervaring met gebroken vliezen en als nog inleiden? Hoop dat het vanavond of vannacht toch nog uit zichzelf begint..
Geen ervaring met gebroken vliezen, maar wel 2x ingeleid. Ze braken wel meteen de vliezen, omdat ik al 2 cm ontsluiting had. Beide keren was het kort maar behoorlijk krachtig! 4 en 3,5 uur totaal. Bij de laatste heb ik zelfs maar 1 perswee gehad! Ga je naar het Martini ziekenhuis? Daar ben ik ook 3x bevallen!
Ik hoop het voor je! Al vond ik het wel erg heftig hoor. Succes morgen, het Martini is een fijn ziekenhuis!
Geen ervaring met gebroken vliezen, maar wel ingeleid afgelopen dinsdag. Ze braken de vliezen omdat ik al 3cm ontsluiting had. En jij hebt al 1cm ontsluitng. Dat scheelt, je hoeft niet geprimed te worden. Na een half uurtje kreeg ik infuus, ik vroeg om eerst te beginnen met een lage dossering. Dus niet meteen zo maar hoog. Ik had 2 uur lang weeen die makkelijk weg te puffen en daarna half uurtje (niet eens) persweeen. Wel heftig, voordat ik mijn energie helemaal kwijt raakte, vroeg ik om morfine infuus. Het was zalig. Wel kort, ik had het alleen maar een paar minuten genoten. Ik werd er niet suf van, misschien omdat het niet te lang gezet was. Ik voelde de weeen maar ik was een beetje high. Maar niet zoals ik dacht dat ik helemaal stoned zou worden. En na 10 minuten persen, was mijn zoontje er. Ik kreeg 2 hechtingen, en daarna kon ik meteen lopen naar de badkamer om te douchen, zitten ging ook goed.
Milika. Ook al zo snel dus. Hopelijk werkt het mee dat ik inderdaad al ontsluiting heb. Nou ga proberen te slapen. Zenuwen zijn wel aanwezig. Pff
Geen ervaring mee. Vliezen zijn handmatig gebroken in het ziekenhuis. Ze hebben mn vliezen gebroken en daarna weeopwekkers gekregen.bevalling duurde 7 uur en 20 min vanaf gebroken vliezen.
mijn vliezen braken op zondag en op dinsdag werd ik ingeleid omdat de weeën niet op gang kwamen. ik moest die dinsdag bevallen , als het mezelf niet zou lukken zou ik een keizersnede gehad hebben..maar gelukkig is het via de normale weg gelukt. om 7u in het zieken en werd er gel ingebracht omdat ik te weinig had voor de ween opwekkers ( 1cm) om 9 u begonnen de weeën en om 23:18 is ze geboren. als er morgen plek is heel veel succes!!!
Spannend! Hoe is het nu met je? Ikhad een scheur in mijn vliezen vanaf week 30 , veel ziekenhiusopnames, weeenremmers want ik kreeg weeen, en pas ingeleid op week 38. Ik had ruim 3 cm ontsluiting, ze prikten de vliezen goed door en binnen 5 uur, een ontzettende weeenstorm, had ik mijn zoontje in mijn armen. Drie keer persen en hij was er.
Heel veel succes morgen! Ik hoop dat alles voorspoedig verloopt en jullie heel gauw jullie tweede zoon mogen verwelkomen. Heb je trouwens toch maar mooi even de 37weken gehaald!! Liefs Manuk X
Nou gelukkig toch een paar uurtjes kunnen slapen. Nu wel klaarwakker. Ben benieuwd wat deze dag gaat brengen.. Manuk: Ja inderdaad.. nooit gedacht. Ook heel blij mee! en bedankt. Succes heb ik zeker nodig.
Veel success dit is jouw 2e kindje? Ik heb het ervaren als en makkelijkere bevalling want mijn eerste kind heeft de weg al vrij gemaakt. De sleutel is probeer om te ontspannen, zeker tijdens de ontsluitingsweeen, dan gaat de ontsluiting heel snel. Makkelijk praten natuurlijk :d. Komt goed meid.
Ja klopt. Tweede kindje.. dank je. Ik ga zeker proberen goed te ontspannen. Heb net gebeld en kan direct terecht. Dus daar gaan we