Bij de eerste ingeleid met 38.2 bevalling van 4 uur, Bij de tweede ingeleid met 39 weken, had al 4 cm ontsluiting , Uiteindelijk bleek bij 10 cm ontsluiting dat ik een de kleine man in een onvolkomen stuit lag, en ben alsnog natuurlijk bevallen, de hele bevalling duurde 3 uur en smiddags om 14.00 was ik alweer thuis :d
Hier ingeleid bij de eerste. Na anderhalve dag uiteindelijk maar 5cm ontsluiting...uiteindelijk is het een keizersnee geworden. Bij de tweede erg snel op de natuurlijke wijze bevallen. En dat viel me vergeleken met inleiden erg mee. Ik vond de weeën bij het inleiden bij de eerste pijnlijker dan de natuurlijke weeën bij de tweede. Geen positief verhaal dus van mijn kant.
Ik ben ingeleid met 38 weken ivm beginnende zwangerschapsvergiftiging. .was echt heftig! Zat nog potdicht..ben ingeleid met pilletjes en dat ene pilletje zorgde voor harde buiken en beginnende ontsluiting. .uiteindelijk mn vliezen gebroken met krappe 3 cm en uur later begonnen heftige rugweeen waar k uiteindelijk een ruggenprik gehad heb en 23.15 volledige ontsluiting maar geen goeie weeën en toen weeenopwekkers en toen ging het snel maar hij daalde niet goed in en ik werd niet lekker en ging overgeven waardoor hartslag daalde..is uitgelopen op Vacuümextractie. .en was blij dat hij er was!