hoi allemaal hier weer een berichtje van mij ben vanmorgen terug gekomen van huwelijksreis het was te gek lekker weertje morgen moeten we naar het zh voor ons intakegesprek voor ivf als het goed is krijgen we ook gelijk te horen wanneer we kunnen beginnen nu begin ik het toch allemaal spannend te vinden zeg ik kan het nog steeds niet echt geloven dat we nu echt aan ivf moeten gaan doen voor een tweede kindje vrijdag gaan we een lang weekend naar een bungalowpark en vanaf 24 oktober ben ik weer online ik laat het dan weten hoe het is gegaan iemand ervaring met ivf? en hoe verloopt zo'n intake gesprek? groetjes caruli
He meis, Van harte nog met jullie huwelijk! De intake is volgens mij wel verschillend. Sommige krijgen prikinstructies anderen weer niet. Bij ons stelde het heel weinig voor, was gewoon even een kort gesprekje. Ze wisten toen niet eens wanneer we konden beginnen alleen dat de wachtlijst 9 maanden was Geniet nog lekker van jullie vakantie! Liefs Elmo
hoi we zijn geweest stelt inderdaad niet veel voor we kregen een vragenlijst en een klein onderzoekje en meer niet als ik in november ongi moet worden moet ik met de pil beginnen en dan de laatste paar dagen met lucrin beginnen te spuiten en dan de stopweek en dan met ongi beginnen met gonalF en dan op cd 12 een echo en dan hopen dat we een puctie kunnen krijgen voor de kerst anders is het voor niks geweest en moeten we wachten tot januari dus we zien het wel hoe gaat het met jou? nummer 5 al zeg meid ik hoop dat het toch eens raak zal zijn voor je ik gun het iedereen succes
Hoi Caruli, Ten eerste van harte gefeliciteerd met je huwelijk! Ik heb me onlangs hier geregistreerd op dit forum. Geen verkeerde stap, want ben een hoop wijzer geworden. Ook wij staan op de drempel om het IVF traject in te gaan, alleen als we er klaar voor zijn gaan we een afspraak maken voor een intake gesprek. (Had ook een eigen onderwerp geopend IVF of ICSI, daar kan je mijn achtergrond lezen als je interesse hebt...) Ga zeker je verhaal volgen dus! Hey Elmo, alles goed met jou? Jij nog bedankt voor je lieve woorden he! En als ik vragen heb, weet ik je te vinden hoor! Liefs, Nollie
He meis, Dat worden spannende tijden zeg! Weet onze eerste keer nog wel, das allemaal zo onwennig. Je weet niet zo goed wat je er van moet verwachten he! Laat het maar een beetje over je heenkomen en met vragen gewoon contact opnemen met het zh. Heel veel succes! Misschien beginnen jullie het nieuwe jaar wel ontzettend goed! Liefs Elmo
Thanks! Morgen zijn we misschen een stapje verder bij dat goede nieuwe jaar..... Hoe gaat het met je? Kan je het allemaal een beetje aan? Liefs Elmo
hoi meid spannend zeg ik hoop voor je dat het nu toch eens raak is voor jullie! het is nogal wat zeg 5 keer ik zie al op tegen 1 keer maar misschien is het ook omdat ik nog niet goed weet wat me tegemoet komt als ik begin nov ongi word moet ik aan de pil en laatste 4 pillen samen met lucrin en dan stopweek hopen dat de ongi optijd komt en dan aan de gonalF en dan gaat het echt beginnen heb jij ook gonalF en lucrin samen gehad? ik moet het samen spuiten tot de punctie en als die is geweest moet ik progestan ofzo 2 keer per dag ik ben benieuwd