morgen is het dan zover....

Discussion in 'De lounge' started by DarkAngel25, Mar 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    hallo,

oh wat ben ik zenuwachtig, ik ben al bang voor de tandarts, maar ik ga braaf 2x per jaar. iets meer dan een jaar geleden moesten 2 verstandskiezen eruit, hier heb ik een heel heel heel erg horror verhaal aan overgehouden, en ben dus nog banger.....

nou morgen is het zover, ik moet naar de kaakchirurg voor de andere 2 verstandskiezen...ik ben al de hele week ermee bezig in mijn hoofd.. pff...

ik heb 2 tabletjes oxapam of zo iets meegekregen 1 voor t slapen en 1 voor de behandeling.. maar zelfs die pilletjes vind ik al spannend haha, want wat ik zo op internet gelezen heb over de bijwerkingen enzo...

maar goed, morgen om 11 uur... lig ik in die stoel!

oh en please geen horror kiestrek verhalen hier plaatsen, das nu ff niet t goede moment! :)

liefs een mega zenuwachtige DarkAngel

2. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

May 13, 2008
    2,035
    0
    0
    Ik wil je heel veel sterkte wensen meid! Je ziet er een week tegenop, maar voor je het weet sta je weer buiten en is het voorbij. Dit zijn je laatste verstandskiezen, dus het einde van dit hoofdstuk nadert.
    Wat ga je na de kaakchirurg doen? Heb je al een idee hoe jij jezelf gaat belonen op deze prestatie?

You go girl! Be strong, be brave, be beautiful ;)

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    nou de vorige keer heb ik de eerste dagen alleen maar overgegeven.. en een week niks gegeten.. zo ziek was ik ervan... dus kwa belonning ben ik allang blij als ik een beetje fatsoenlijk ervandaan mag komen..

ja gelukkig de laatste 2 kiezen.. de tandarts noemde mijn kiezen tijdbommen.... zo slecht dat ze eraan toe zijn..

4. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Ik ben ook best bang voor de tandarts en dus ook heel erg voor de kaakchirurg, MAAR het is mij echt geel erg meegevallen. Bij mij moesten alle 4 de verstandskiezen eruit (in 2x), zat er erg tegenop. Verdovingsprikken heb ik amper gevoeld en alles wat ze daarna gedaan hebben al helemaal niet. En geloof me, ze gingen er bij mij niet makkelijk uit !

Heel veel succes morgen, hopelijk valt het jou net zo mee als dat het mij meegevallen is :)

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    bedankt, de eerste 2 heb ik bij de tandarts zelf gedaan, en hij zij achteraf, dit had ik niet zelf moeten doen, ging erg moeilijk allemaal.. ook een uur in die stoel gelegen toen..

oh ik hoop zo dat t idd me gaat vallen!

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    nou ik ga mijn oxazepametje nemen, en dan zo slapen, hoop zo dat ik de zenuwen even de baas ben...

7. Knuffel meid! Hier nooit nadelige effecten van oxazepam gehad, je wordt gewoon lekker suf er van :p denk aan je morgen!

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    babyengel: nou heb niks van dat pilletje gemerkt. super slecht geslapen, en zenuwachtig als de pest.. brr.. dalijk dat andere pilletje nog, maar zal daar ook niks van merken ben ik bang

9. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    Belgiƫ
    Ik werd volledig verdoofd (lees: ik sliep :) ) toen mijn 4 wijsheidstanden eruit moesten. Ook enkel trekken dus niet eruit snijden, ze waren al volledig doorgekomen. 2 dagen later zat ik aan de BBQ ;) Mond ging niet heel ver open, en enkel zacht vlees gegeten, maar het ging :D

Ik liep na operatie tot ochtend erna met ijs op mijn wangen. Dus 's nachts elke 2u wisselde ik. 1 ijspack in de diepvries, andere op mijn (bv) linkerwang, 2u later de opgewarmde ijspack in de diepvries, andere eruit en op rechterwang. Zo hele tijd wisselen :) Geen hamsterwangen, heel weinig last (geen enkele pijnstiller genomen) en goed kunnen eten!

10. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Heel veel succes meid!
    Hoop dat het meevalt voor je.

11. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

Mar 12, 2012
    2,806
    0
    36
    Sterkte!! Ik hoop dat de ingreep zo gepiept is en je er weinig pijn van hebt!

12. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    zo ik leef nog, had me vergist in de tijd, moesten om 10.30 daar zijn ipv 11.00 maar goed waren ietjes te laat, en kon meteen doorlopen. t is me opzich wel meegevallen, gelukkig.. 1 mini paniekaanvalletje gehad. nu al een hele hele dikke wang, dus ben aan t koelen gegaan.. verdoving zit er nog goed in, dus ben benieuwd straks. onderin zitten hechtingen boven geloof ik niet.

13. Henkiepenkie

Henkiepenkie Niet meer actief

Heel veel sterkte met de napijn! Wel 'fijn' dat je te laat was, ik vind het zooo afschuwelijk om bij zoiets te moeten wachten. Had het pilletje nog geholpen?

14. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    Nee pilletje hielp niks, jammergenoeg... Ben nog steeds helemaal verdoofd.. om 4 uur pijnstilling en dan om 10 uur voor t slapen.. houdt ik zo die tijden aan. 10-4-10-4 en ga zo maar door.

15. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

Feb 8, 2012
    1,138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte! Mocht je veel last van de pijn krijgen: ik had brufen gekregen van de kaakchirurg, hielp echt super!

Share This Page