@mamavanjuul...inderdaad hoor....ik doe ook echt rustig aan want de wond is nu dicht aan de buitenkant maar van binnen is het zeker een ander verhaal. @Supi...ja zal over 2-3 maanden mooier eruit zien want het is nu echt opgezwollen en beurs. @iedereen .....dank jullie wel!
@nessy WOW wat een verschil!! echt super mooi en iets waar je absoluut trots op mag zijn!! En dank je voor je reactie. Je kan niet echt wat erop zeggen. Het verhaal staat in de vlinder lounge van 17-24 weken mocht je het willen lezen. Ben benieuwd naar de fotos over paar weken als de zwelling minder is.
Dank je wel !! En sterkte met het verlies van Casper. Wij zijn zelf ons eerste kindje met 23/24 weken verloren.(24 jaar geleden alweer) Ik ken dus helaas wel de pijn.Enige wat ik kan zeggen is doe met je evrdriet wat jij wilt en laat je niks opdringen over hoe je je moet voelen of wat je moet doen.Had daar zo een hekel aan..... Ben nu wel 24 jaar verder en het verdriet is absoluut dragelijker maar vergeten zoals men dat nu van mij verwacht.....never. Sterkte meis !! xxx
Mooi hoor! Ik wil er ook graag 1. Mijn buik ziet er hetzelfde uit als jou voorfoto. Hoeveel was je kwijt? Kan ik vast gaan sparen ...
Wat een super resultaat zeg! Echt iets om trots op te zijn en je bent nu al mooi slank, zal straks nog veel mooier worden! Geniet ervan en laat je voor nu eerst maar lekker verwennen!!