Zouden dit voortekenen zijn?!

Discussie in 'De bevalling' gestart door Fynn, 21 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fynn

Fynn Actief lid

7 okt 2009
    101
    0
    0
    NB
    Hallo allemaal!
    Vandaag ben ik 35 weken zwanger..
    Gisteren heb ik controle gehad! Ik sta erg streng onder controle in 't ziekenhuis ivm mijn Qkoorts en de groei van het kindje!
    Het kindje woog gisteren ong. 1600 gram...

Nu is het zo dat ik gisterenochtend mijn slijmprop verloren ben, nadat ik eerst veel bruine afscheiding verloor..
    Ook vanochtend verloor ik weer wat bruine afscheiding!

Verder heb ik gisteren en vandaag erge hoofdpijn! En sinds zondag of maandag last van m'n rug (laag)!

Ook was ik gisteravond zelf erg onrustig....
    Zouden dit allemaal voortekenen kunnen zijn??

2. Alita

Alita Niet meer actief

hmmm je slijmprop groeit met dit termjn gewoon weer aan meid, maar als jij je niet goed voelt moet je je gyn bellen...

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hoofdpijn kan goed komen door het warme weer. Drink je wel genoeg? Is je bloeddruk niet te hoog?

Het onrustige gevoel herken ik wel, maar of dat ook echt een voorteken is? Geen flauw idee meid...

Ik wens je in elk geval nog even heel veel stertke met de laatste loodjes.

4. amundsen1978

amundsen1978 Actief lid

29 nov 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben nooit van tevoren een slijmprop verloren, dat zou ik wel willen hoor:D zelfs mn vliezen zijn altijd doorgeprikt, die zijn dus ook nooit spontaan gebroken dus hopelijk nu wel iseen keer:$

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik verloor bij Anna ook bruin slijm.. toen later mijn slijmprop (voor de eerste keer trouwens)... volgende morgen weer wat bruin slijm.. 1 dag later zijn savonds mijn vliezen gebroken...

het verlies van je slijmprop zegt niets.. daarna kan t nog wel 2 weken duren of langer... maar volg zeker in jouw situatie wel je gevoel.. als je het niet vertrouwd meteen bellen.. als je vliezen breken kan het heel snel gaan. beter te vroeg en voor niets in het zh of even bellen dan te laat....

hopelijk blijft de kleine spruit nog even zitten..

succes

6. Alita

Alita Niet meer actief

en hoe is het nu met je...

7. KarlijnS

KarlijnS Lid

21 jul 2010
    90
    0
    0
    Medewerker Service Desk
    Hoorn
    Zit op dit moment met ongeveer dezelfde symptomen, dus ook met dezelfde twijfels. Hoop dat het niet de echte voortekenen zijn want papa zit nog tot eind volgende week voor zijn werk in het buitenland en kan vanwege een druk reisschema niet zomaar naar Nederland vliegen.

Las net dat een warme douche of bad bij oefenweeën de pijn zouden moeten verhelpen. Als de pijn blijft en/of erger en regelmatig blijft terugkomen, dat het dan wel eens menens kan zijn. Ik wacht maar "rustig" af denk ik...

8. Alita

Alita Niet meer actief

idd neem eens een warme douche of bad meid...
    Hoop voor je dat je kleintje nog even wacht op papa, niet echt handig dat hij nu in het buitenland zit he?:(
    Kan natuurlijk elk moment gebeuren nu.....succes!!;)

9. Fynn

Fynn Actief lid

7 okt 2009
    101
    0
    0
    NB
    Dat zou niet fijn nee, als de Papa er niet bij kan zijn!

Hier alles weer redelijk rustig..
    Wel CTG gehad gistermiddag en had wel oefenweeen!
    Maargoed, volgens hun wil dat ook niet altijd iets zeggen...

Het bruin verlies is gestopt!

Voel mezelf wel wat onrustig de laatste dagen en kan ook niet zo goed meer wachten eerlijk gezegd!

Ze hebben gisteren ook weer gezegd, omdat het kindje heel klein is en maar 1700 gram ongeveer weegt nu! (35 wkn)
    Dat ze het misschien wel voor de 38 weken willen halen.....

10. Alita

Alita Niet meer actief

hmmmm mischien man op hoogte stellen dat hij toch maar probeert naar huis te komen meid..niet?...hahaha ben jij helemaal niet sorry...

Hoop voor je dat het nog even duurt hoor!

Deel Deze Pagina