Goedemorgen, Vannacht wakker geworden door vreselijke buikpijn, moest het wegzuchten en mijn buik werd ook steeds hard maar het voelde niet al weeen. Na een tijdje werd ik vreselijk misselijk en dacht dat ik moest overgeven, dit was gelukkig niet zo. Uiteindelijk wel 1,5 uur puffend op het toilet gezeten en diaree gehad. Kindje was al die tijd ontzettend druk. Nu uiteraard ontzettend moe en brak maar mijn buik is wel een stuk rustiger, af en toe een krampje maar niet zo erg. Zal il dit gekregen hebben door de warmte van gister? Ik had daar gister namelijk overdreven veel last van. Twijfel nu of ik de Vk moet bellen of niet, omdat het nu weer rustiger is! Zit er niet echt op te wachten om een middag in het ziekenhuis te zitten maar wil natuurlijk ook geen risico lopen. (Eerste geboren met 36+2 en tweede met 34+2)
Je kunt altijd de vk bellen. Ze sturen je niet zomaar naar het ZH. Ze kan kijken of je baarmoedermond al gerepen is e.d. zou echt geen risico lopen als ik je verhaal zo hoor.
Ik had dit vorige week. Alleen geen diarree.. heb toch voor de zekerheid het ziekenhuis gebelt en mocht langskomen. Altijd fijn om het toch even te checken. Achteraf bleek het een griep te zijn.. maar kon iig gerustgesteld mn bed in!
Heb toch maar even gebeld en Vk geeft aan dat ik waarschijnlijk een buikgriep heb (gehad). Darmen zijn glad spierweefsel en de baarmoeder ook waardoor deze snel mee gaat krampen. Vandaag dus maar rustig aan doen en als het terug komt laagdrempelig bellen. Ben weer gerust gesteld