hoi, Ik ben hier nieuw. ik heb afgelopen vrijdag een zwangersschapstest gedaan en ja wel...zwanger....toch nog een tweede test gedaan want ik kon het niet geloven...ja hoor weer: Zwanger. ik ben 27 juli gestopt met de pil, 31 jli nog 1x de "nep"ongesteldheid gehad door de pil en toen NIETS MEER....ennu ben ik dus al zwanger, MAAR...vannacht wakker geworden en naar de wc gegaan en ik verlies nu heel lichtjes bruin bloed het is niet dik of zo, maar het zijn vlokjes of hoehet ook heet. ikheb ook steken in mijn buik aan de rechter kant. de verschijnselen die ik had voel ik nu niet. Morgen om 15.30 uur heb ik een afspraak bij de huisarts voor de verwijzing naar verloskundige. Dit is mijn eerste zwangerschap. Ik ben bang dat het fout gaat. wie weet er raad? Heeft advies? Of kan me iets gerust stellen? alvast heel erg bedankt, Maaike
ik heb het ook gehad, bruinbloed kan verder geen kwaad dat is oud bloed dat nog in je lichaam zit en eruit wil. Ik zou het even tegen de HA zeggen, misschien dat hij je ook kan geruststellen. Veel succes en geniet van de zwangerschap !
Bedankt voor je snelle antwoord. ik lijk nu wel een grote emotionele tranendal. Ik ben gewoon echt angstig. Ik zorg dat ik rustig blijf. het is allemaal zo nieuw voor me. bedankt nogmaals. maaike
dat zijn je hormonen meis.. ook was ik erg angstig, maar sinds in de hele dag door misselijk ben weet ik wel beter.. Graag gedaan meis en ik weet zeker dat je een goede moeder wordt.
maaike omj e gerust te stellen meid...ik heb exact het zelfde, nu nog elke maand op het moment dat ik eigenlijk ongi had moeten zijn...bruin bloed is oud bloed en dus gene reden om je zorgen te maken.,.pas wanneer het helder bloed is en je echt krampen krijgt waardoor je niet meer kunt liggen staan of zitten, dan pas is het mis... Zoals ik het bij jouw lees heeft het gewoon met een normale zwangerschap te maken... kop op meid!
Oh jullie moesten eens weten hoe rustig ik nu word als ik dit lees, het is inderdaad niet helder, maar ik heb wel steken rechtsonder in mijn buik. de afgelopen vier weken had ik wel klachten als, bandenpijn, krampen, moe e.d. maar dat heb ik nu niet meer dus daarom mijn angst nu, nu dat ooknog eens weg is...
ja, ik diep van binnen weet ik het denk ik ook wel, het is alleen zo spannend. Maar ik an gewoon ook niet begrijpen da he in 1x al "raak" is, want meestal duurt het meer dan 3 ongesteldheden en dan pas, maar ik stop met de pip en ik ben het al. Ik ben straks bang dat mijn lichaam gewoon een gemene grap uithaalt met me en de arts straks zeg, nee je ben helemal niet zwanger..of dat het toch fout gaat door het bloedverlies wat ik nu heb. morgen wie weet wat meer info. alvast bedankt.
hey maaike ik kan me heel goed voorstellen dat je ongerust ben ik heb namelijk precies het zelfde gehad en kijk eens naar me banner! probeer positief te blijfen meid
Ik was ook na 1 keer zwanger en heb enorme last van krampen gehad de eerste weken. (geen bloedverlies) Bij mij was het de snelle groei/uitzetten van de baarmoeder. Hoort er blijkbaar gewoon bij.
oh alles is gelukkig goed. Ik ben al 6 weken zwanger. er is bloed geprikt en nu volgende week naar de verloskundige. bedankt voor jullie lieve woorden.
Heel fijn hoor! Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar ik kan me voorstellen dat je er hartstikke zenuwachtig van wordt. Maar geweldig dat het goed gaat! Gefeliciteerd!
Hoi Maaike, Gelukkig dat alles goed met je gaat. Geeft mij ook weer een goed gevoel. Ik ben nl nu 5 weken en heb ook regelmatig een raar gevoel in mijn buik wat ik niet helemaal kan plaatsen. In de zijkant van mijn rug voel ik het nu ook. Het doet geen pijn, maar met de wetenschap dat je zwanger bent denk je continu dat er iets misgaat.... gr. Sonja
oh dat ken ik zeker, ook al heeft de huisarts mij gerust gesteld het blijft iets nieuws, alles wat je voelt denk je o jee...
Heel normaal die onzekerheid in het begin! Er gaat ook vanalles door je heen, vooral die hormonen vliegen! Probeer lekker van je zwangerschap te genieten! Gefeliciteerd meid!
haha onzekerheid ja, wen er maar aan.. Ik heb het nog steeds, maar besef nu wel steeds meer dat het echt zo is..