hallo dames graag zou ik willen weten wat de opties zijn na 3 miskramen kan dus wel zwanger worden maar het blijft niet gaat iedere keer na een paar weken al mis wie weet wat de volgende stap is. bedankt
Hey Anja, Heftig, al drie miskramen... Ik weet niet waar je woont, maar je zou je kunnen laten onderzoeken in Gent of DD. Die gaan daar verder in dan in Nederland volgens mij. Ken je het boek ' Is your body baby friendly'? Dat is misschien ook een aanrader. Succes...
bedankt voor je reactie woon ergens midden in friesland dus dat is helaas geen optie voor me het boek ken ik ik wacht af misschien zijn er meer die reageren toch bedankt
Hoi Anja, Hier ook drie miskramen. Na de tweede heb ik het standaard herhaalde miskramen onderzoek gehad, dat wil zeggen bloedonderzoek op standaard zaken (bijvoorbeeld diabetis, lupus, schildklierwerking) en een chromosomenonderzoek, waarmee ze onderzoeken of jij of je partner een afwijking in je chromosomen hebt. Ik mijn geval kwam nergens wat uit en werd het op toeval gegooid. Nu vorige week mijn derde miskraam gehad en ook ik ga nu richting Gent omdat zij verder gaan dan Nederland. Hier wordt heel erg aan de heersende protocollen van het NVOG vastgehouden en dat komt meestal op afwachten neer helaas.
hoi Anja, je zou kunnen beginnen bij het UMCG. Daar hebben ze vast een mk poli waar ze wel de basisonderzoeken kunnen doen, zoals chromosomen en stolling. Daar komt veelal niets uit, maar is een poging waard. Daarnaast zou ik voor de zekerheid via ha of via de gyn je schildklier en B12 laten checken. Succes!
Utrogestan schrijven ze ook vaak voor bij meerdere miskramen. Wat balen voor je trouwens! Lijkt me echt heel erg om mee te moeten maken!! Ik duim voor je dat het de volgende keer wel goed blijft plakken!!! knuf