wat na meerdere miskramen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door anja358, 29 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja358

anja358 Actief lid

15 mrt 2011
    169
    0
    16
    hallo dames

graag zou ik willen weten wat de opties zijn na 3 miskramen
    kan dus wel zwanger worden maar het blijft niet

gaat iedere keer na een paar weken al mis

wie weet wat de volgende stap is.
    bedankt

2. anja358

anja358 Actief lid

15 mrt 2011
    169
    0
    16
    is er niemand die iets weet

3. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Hey Anja,

Heftig, al drie miskramen...

Ik weet niet waar je woont, maar je zou je kunnen laten onderzoeken in Gent of DD. Die gaan daar verder in dan in Nederland volgens mij.

Ken je het boek ' Is your body baby friendly'? Dat is misschien ook een aanrader.

Succes...

4. anja358

anja358 Actief lid

15 mrt 2011
    169
    0
    16
    bedankt voor je reactie

woon ergens midden in friesland dus dat is helaas geen optie voor me
    het boek ken ik

ik wacht af misschien zijn er meer die reageren
    toch bedankt

5. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Hoi Anja,

Hier ook drie miskramen. Na de tweede heb ik het standaard herhaalde miskramen onderzoek gehad, dat wil zeggen bloedonderzoek op standaard zaken (bijvoorbeeld diabetis, lupus, schildklierwerking) en een chromosomenonderzoek, waarmee ze onderzoeken of jij of je partner een afwijking in je chromosomen hebt.

Ik mijn geval kwam nergens wat uit en werd het op toeval gegooid. Nu vorige week mijn derde miskraam gehad en ook ik ga nu richting Gent omdat zij verder gaan dan Nederland. Hier wordt heel erg aan de heersende protocollen van het NVOG vastgehouden en dat komt meestal op afwachten neer helaas.

6. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.880
    2.882
    113
    Noord-Holland
    hoi Anja,
    je zou kunnen beginnen bij het UMCG. Daar hebben ze vast een mk poli waar ze wel de basisonderzoeken kunnen doen, zoals chromosomen en stolling. Daar komt veelal niets uit, maar is een poging waard. Daarnaast zou ik voor de zekerheid via ha of via de gyn je schildklier en B12 laten checken.
    Succes!

7. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Utrogestan schrijven ze ook vaak voor bij meerdere miskramen. Wat balen voor je trouwens! Lijkt me echt heel erg om mee te moeten maken!! Ik duim voor je dat het de volgende keer wel goed blijft plakken!!! knuf

Deel Deze Pagina