Hallo allemaal, Ik kom hier niet zo vaak maar doe af en toe mijn verhaal. FF van me afschrijven. Heb een paar rotdagen achter de rug. Ik reageerde erg heftig op de puregon en stuiterde flink in het rond. Maar het stuiteren heeft goed geholpen. Nog nooit is mijn eitje zo snel gaan groeien!!! Morgen krijg ik sinds lange tijd eindelijk weer een IUI. Om 10 uur ben ik aan de beurt. heb er zin in! Vind het erg spannend allemaal. Ik kan me niet voorstellen dat ze morgen gaan zwemmen!!! Maar dat gaan ze wel doen! hihi Iedereen een fijne week xxx Sjanneke
Hey meis, Hoe is het gegaan...wil je je "ei" kwijt? Lekkere verwoording weer Nou ja..gil maar! Elmo'tje
hallo lieve allemaal het is super gegaan! Ik was best een beetje huiverig omdat het de vorige keer erg pijnlijk was. We hebben megaveel zwemmers wel 61 miljoen. een superscore. Het inbrengen van het rietjes was gevoelig en ik heb enkele dagen licht bloedverlies gehad. Ik had een klein wondje van binnen maar dat kon geen kwaad volgens de gyn. Nu is het afwachten en twee weken geduld hebben. Ik doe het rustig aan en laat me niet gek maken. het beste is om er niet teveel mee bezig te zijn maar ja dat is niet altijd even gemakkeijk. Hoe is het met jullie? allemaal een fijn weekend veel liefs Sjanneke
zoveel miljoenen!!!! Wij hebben er 210 duizend op de beste telling. Daarvoor 60 en 80 duizend.... Dit moet haast wel BINGO zijn! Ik duim ontzettend voor jullie meis! Elmo
Ennnnn...... lang niet van je gehoord, zijn de miljoenen zwemmers een zwangerschap geworden?? liefs fredje