Morgen is het zover,Fenneke wordt 1 jaar! Vorig jaar om deze tijd lag ik te puffen en te zuchten... Mijn meisje is geen baby meer maar al een echt mini-mensje! Het is echt zo: het gaat allemaal veeeeel te snel... Ik ben zo trots op haar!
alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je dochterje en een hele fijne dag toegewenst morgen liefs daphne
Gefeliciteerd! Vorig jaar had ik vanaf middernacht weeën, dus nog even en dan lagen we samen te puffen. Maar mijn kleine kanjer is overmorgen jarig samen met m'n nichtje worden ze 1! En dat trotse hebben we hier ook hoor Wat is er veel gebeurd in een jaar...
Alvast gefeliciteerd, jij ook Marjanne. Hier nog twee weken....en dan word onze kleine meid ook alweer 1. Word er soms helemaal emo van, zo hard gegaan en zooooo trots en blij met haar!
nou dames, ik kan jullie vertellen, ik was vorige week vrijdagavond net zo moe van alles als een jaar geleden maar ik dit jaar alles veel bewuster meegemaakt als de dag na de bevalling, toen was ik nog helemaal verdwaasd van alles hihi. hele fijne dag allemaal en van harte gefeliciteerd !
proficiat, was zeker extra bijzonder toen je haar vanmorgen uit bedje haalde? leuk zeg! hier nog 3 weekjes ongeveer...
Van harte gefeliciteerd... maak er een leuke dag van ... De tijd gaat inderdaad snel, kyano word volgende maand ook alweer een jaar, als ik terug kijk op dat jaar dan zijn er zoveel dingen gebeurd niet normaal meer...
Vandaag is het zover! Was zo leuk toen ik haar uit bed haalde! Ik begon te zingen,ze stond op en begon mee te dansen! Het hele huis is versierd met slingers en ballonnen en ze vind het prachtig... Ze keek met die grote ogen naar alles en ik kreeg een big smile van d`r... Moest toch ff een traantje wegpinken bij het zien van zoveel vreugde bij die kleine! Wat is mama zijn toch stoer... Bedankt voor de felicitaties dames! Vanmiddag maken we de bumba-taart soldaat hahaha! Groetjes Maud
Gefeliciteerd Morgen is mijn moppie jarig, net als der neefje Wat apart he, dat ze al weer 1 jaar oud zijn, vorig jaar flink aan het hijgen en puffen en persen.