hoi meiden, wist niet waar ik hem kon plaatsen doe het dus maar hier. herkennen jullie het dat je na de zwangerschap pas veel verstopte porieen en meeeters krijgen heb daar namelijk nooit echt last van gehad en nu opeens wel. als het je bekent voorkomt laat het me dan aub weten en of het gewoon vanzelf overgaat of blijvent is ..
Ik had er tijdens de zwangerschap last van, kreeg ineens allemaal puistjes enzo. Ik leek wel een puber Dus ik dacht: dat zal na de bevalling wel over zijn, maar nee hoor...ik zie er nog steeds niet uit! Gaat wel weer over denk ik dan maar, heeft met de hormonen te maken...Maar leuk is anders!
nee, maar ik heb ook nog nooit puistjes gehad. ik heb wel een veel drogere huid na de bevalling en overal jeuk om gek van te worden!
Ik heb er ook vresselijk last van gehad... het het ideedat het nu zins een maand minder word gelukkig
Hier het omgekeerde ik had altijd last van acne en sinds mijn zwangerschap bijna niet meer ik ben 1 maand aan de pil geweest ze kwamen weer op als paddestoeltjes,dus ik ben er weer gauw mee gestopt...allemaal een kwestie van hormonen.....