olieverf

Discussie in 'De lounge' gestart door mora27, 9 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    een vriendin van mij heeft echt talent om te schilderen... haar moeder kon dit ook heel goed en had zelfs exposities van haar mooie doeken... haar moeder is 5 jaar geleden overleden.. zelf heeft ze er nooit aan gedacht om eraan te beginnen... toch kwam ze ineens op het idee om het eens te proberen.. nou!!! echt zo mooi wat ze heeft gemaakt! nu zou ze graag iets met olieverf maken... ze zit momenteel in een positie dat ze dat zelf niet kan bekostigen, dus dacht ik misschien heeft iemnd hier wel ergens olieverf, schilderdoeken, schildersezels of wat dan ook nog thuis liggen.. ik zou dit dan graag van je overnemen (tegen betaling uiteraard!) dus:p wie heeft er iets van dat nog liggen en zou het willen wegdoen?

2. Lindanails

Lindanails Niet meer actief

Misschien een tip! De action heeft hele goedkope canvas doeken. Ik weet dat ze acrylverf hebben, maar misschien hebben ze ook olieverf?

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Kwantum heeft ook goedkope canvas-doeken, en dan van die dikke, (vind ik persoonlijk mooier staan bij schilderijen).
    Verder kun je daar, maar ook bij zaken als Xenos, vaak goedkope verf en penselen vinden.
    Daarnaast is acrylverf een goede vervanger voor olieverf en heeft dit als voordeel dat je gewoon met water kunt verdunnen en reinigen, ipv met terpentine...

4. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    acrylverf heeft ze nu... ze wil heel graag met olieverf werken... en pastelkrijt... de action dus! ik zal er eens gaan kijken! bedankt!

Deel Deze Pagina